Annons:
Etikettoff-topic
Läst 667 ggr
powerade
5/9/20, 6:24 PM

Vart åka på semester

Vet inte vart jag skulle lägga detta. Men under semester i sommar är jag och partners sugen på att dra en tripp i Sverige. Skulle vilja ha förslag vad man kan hitta på under corona? Vet att det ska finnas en jättefin " trädgård" men minns ej vad den heter eller vart den låg?någon som vet?

Annons:
Maria
5/9/20, 6:49 PM
#1

Botaniska trädgården i Göteborg kanske?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

sp0ngeb0b
5/9/20, 10:17 PM
#2

Kanske en vandring om ni är intresserade av sådant. Eller vanlig camping på något fint ställe. 

Botaniska trädgårdar är alltid fina så hittar ni någon stad/område ni är intresserade av kan ni ju alltid googla om det finns någon sådan i närheten.

powerade
5/9/20, 10:55 PM
#3

#2 lite så vi tänkte på och hade hoppats på lite bra tips vart det finns något som verkligen är en upplevelse:)

Herveaux
5/10/20, 8:26 AM
#4

Vad gillar ni att hitta på? 

Är man intresserad av historia och kultur kan jag tipsa om Uppsala, här finns mycket att titta på även under corona. Med en guidebok i hand kan man hitta mycket spännande. 
Gamla Uppsala kan vara riktigt härligt under sommaren. 
På tal om botanik så har vi både Botaniska trädgården, Linnéträdgården och Linnés Hammarby att bjuda på.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

powerade
5/10/20, 10:45 PM
#5

#4 bra fråga. Det mesta intresset ligger väl omkring fordon typ. Men allt är ju inställt iprincip. Därför vi tänkte bege oss iväg och se saker typ.

[Henry Norrström]
8/1/20, 12:54 AM
#6

Gäddede, men det är ju försent nu, kan jag tänka mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: