Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1045 ggr
Surpan
2020-02-26 11:40

Bästa jeansen?

Vilka är egentligen de bästa strechjeansen? Riktigt mjuka så man kan leka med barnen, höga i midjan, töjer sig inte, håller bra, vettigt pris.

Har använt Stella från Kappahl länge men tycker de går ut sig lite för mycket och säckar.

/Surpan

Annons:
Rwawr
2020-02-26 19:24
#1

Jag gillar Gina Tricots Molly jeans. Kan vara de bästa jag hittat hittills med samma kriterier som dig 😊

[octavia_]
2020-02-27 16:18
#2

Föredrar också Gina Tricots modell Molly!

Wizbot
2020-03-03 14:14
#3

Lager 157 modell Snake! Körde förut på Ginas Molly men lager 157's jeans köpt dem i alla kategorier! - Bättre stretch, Molly tappar formen efter ett tag, min jeans från lager 157 har jag tvättat över 50 gånger och de är fortfarande lika tajta och följer till och med min kropp när jag gått ner tio kilo i vikt. - Färgen håller längre - Spricker inte lika lätt, haft flera Mollys som spruckit vid gylfen eller bakfickorna, aldrig hänt med Snake. - högre midja, bättre benlängd. - Bekvämare, behöver inte sitta lika hårt för att vara tajta. Och skär inte in i magen lika mycket men följer ändå in ordentligt så att de inte glappar på mig som är ca 40cm bredare över höfterna än midjan. - Ännu billigare. Ofta säljs de två par för 200kr. Jag köper inga andra jeans. Min garderob består bara av Snake. Haha

Surpan
2020-03-04 11:42
#4

Jag har haft molly när jag var yngre, testade ett par nyligen men tycker att fickorna sitter så långt ner, nästan halvvägs ner på låren på mig. Sitter de så på er med?

157's Snake har jag haft också men tyckte de var supertajta i midjan. Kanske får testa en annan storlek.

/Surpan

Wizbot
2020-03-04 13:32
#5

#4 Som sagt är det superbra stretch så stor chans att de kommer sitta tillräckligt tajta över ben och rumpa även om du går upp en storlek. Se också till att du får upp dem ordentligt. :)

Upp till toppen
Annons: