Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1158 ggr
blorp
1/29/20, 6:14 PM

Underkläder

Det börjar dra ihop sig nu. Snart har jag ammat klart mitt sista barn och om vi ska vara helt ärliga så är mina bröst inte vad dom en gång var… Så snart är det dags att köpa nya underkläder så jag undrar vad ni andra anväder för bh:ar för att få tjejerna att se lite roligare ut. Jag har inte så himla stora bröst (B-kupa) det är bara det att dom ser lite… ledsna ut så behöver något som trycker upp dom lite, helst utan att det kostar ett ben och en arm.

Annons:
Bjallstal
1/29/20, 9:13 PM
#1

Jag tycker om Hunkemöller. Jag har F-G kupa och de är en av få butiker där jag kan handla lite roligare underkläder. Använder nästan enbart deras trosor med nu. De har ännu större urval av bh till mindre kupor

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[octavia_]
2/14/20, 1:32 PM
#2

Gillar också Hunkemöller

S.L
2/15/20, 8:24 PM
#3

B kupa med vadering tror jag du kan hitta sköna på både hm och lindex. Jag har hittat mina favoriter i dessa butiker men även nere i ullared Gekås. Mitt bästa tips är prova gör inte som jag köp, ta bort lapparna och sen oj nä var inte så sköna. 😜 Sen kommer dina bröst ändra sig jag har idag fasta "glada" tuttar igen 😏😉

sp0ngeb0b
2/17/20, 9:58 AM
#4

Jag som vanligtvis avskyr bh (använder i princip bara sportbh) hittade en nu i veckan på Lindex som var ganska skön och väldigt snygg. Kostade inte så mycket och tror att de hade 20% på alla bh också, vet dock inte hur länge det erbjudandet gäller.

Upp till toppen
Annons: