Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1151 ggr
jag.mår.skit123456
11/20/19, 7:12 PM

Min kille älskar inte mig.

Jag har helt ärligt aldrig mått så dåligt som jag gjort den senaste veckan. Min kille på snart 6 månader började bete sig lite ”off” och jag frågade såklart vad som hänt. Han menar på att han saknar singellivet. Jag har inte märkt något som helst tecken på det och kan helt ärligt säga att jag inte älskar någon som jag älskar honom, vi har haft de bästa månaderna tsm jag kunnat tänka mig. Vi är båda varandras första kärlek och det betyder mycket för mig att han tagit min oskuld osv. Hur ska man tänka/göra i en sån här situation? Någon som varit med om något liknande?🥺

Annons:
Maria
11/20/19, 7:15 PM
#1

Inte för att det är någon tröst men jag tror att de flesta varit med om något liknande.

Det är väldigt få människor som är tillsammans med sin första kärlek och att förhållandet sedan varar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vendelay
11/21/19, 9:51 PM
#2

Det är jättesorgligt när det sker, men de flesta förhållanden tar ju slut. Antingen kan ni lösa det, eller så är det dags att gå vidare (men först såklart ta sig tid att vara ledsen om en behöver det!). Troligen lär ni er båda något som kommer hjälpa er i framtiden. Det är som sagt sorgligt, men det kan också vara en fin period att tänka tillbaka på i framtiden.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

caily21
11/26/19, 6:41 PM
#3

Nej vad synd asså verkligen❤️Kom ihåg att det är okej att va ledsen och hoppas det går bra med allt!

Upp till toppen
Annons: