Jag är kurvig och har mycket fett på benen typ. Är mörkblå eller ljusblå jeans bäst vad tycker ni personligen, på andra och er själva (oavsett kroppsform) eller använder ni ngt mittemellan mörkt och ljust?
Föredrar alltid mörkare jeans och byxor eftersom jag har lite för mycket fett på låren, gör att man ser lite mindre ut till skillnad mot ljusare jeans och byxor. Men modell och tyg spelar ju också in så klart.
Glömde visst skriva vad jag tycker ang andra oavsett kroppsform. Jag tycker generellt att det är snyggare med mörkare jeans eller byxor oavsett kroppsform, men gillar även tex röda byxor.
På mulliga eller runda personer tycker jag mörka jeans passar bättre. När jag var rundare hade jag nästan alltid svarta jeans. Nu har jag gått ner 27 kilo och älskar att ha ljusblå eller vita jeans.
Jag tycker inte att färgen påverkar hur kroppsformen ser ut. Själv föredrar jag svarta jeans, men kan bero på att ca hela innehållet i min garderob är svart hehe. Ha på dig det DU gillar, för om du trivs lyser det igenom!
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.