Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1587 ggr
[tellhimbye]
11/8/19, 2:25 PM

Ljusblå eller mörkblå? Jeans?

Jag är kurvig och har mycket fett på benen typ. Är mörkblå eller ljusblå jeans bäst vad tycker ni personligen, på andra och er själva (oavsett kroppsform) eller använder ni ngt mittemellan mörkt och ljust?

Annons:
OlgaMaria
11/8/19, 3:13 PM
#1

Tycker inte det spelar någon större roll. Desto viktigare hur kvaliteten är och hur de sitter. Lite rejälare tyg brukar se bättre ut än väldigt tunt.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Honestyisdead
11/8/19, 3:25 PM
#2

Mörka kläder får en att se mindre ut än ljusa.

[Devya]
11/8/19, 3:38 PM
#3

Definitivt mörka kläder om du vill se mindre ut. Själv föredrar jag svarta byxor. :)

Annielle
11/8/19, 3:47 PM
#4

Föredrar alltid mörkare jeans och byxor eftersom jag har lite för mycket fett på låren, gör att man ser lite mindre ut till skillnad mot ljusare jeans och byxor. Men modell och tyg spelar ju också in så klart.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Fridaaaa
11/8/19, 4:54 PM
#5

Smaksak :) Hänger på mer än färg med

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[tellhimbye]
11/8/19, 7:15 PM
#6

Vet det är en smaksak frågar om vad just DU gillar

Annons:
Annielle
11/9/19, 11:17 AM
#7

Glömde visst skriva vad jag tycker ang andra oavsett kroppsform. Jag tycker generellt att det är snyggare med mörkare jeans eller byxor oavsett kroppsform, men gillar även tex röda byxor.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

saretsav
11/9/19, 11:55 AM
#8

På mulliga eller runda personer tycker jag mörka jeans passar bättre.  När jag var rundare hade jag nästan alltid svarta jeans. Nu har jag gått ner 27 kilo och älskar att ha ljusblå eller vita jeans.

vendelay
11/10/19, 10:49 PM
#9

Jag tycker inte att färgen påverkar hur kroppsformen ser ut. Själv föredrar jag svarta jeans, men kan bero på att ca hela innehållet i min garderob är svart hehe. Ha på dig det DU gillar, för om du trivs lyser det igenom!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Honestyisdead
11/12/19, 5:55 PM
#10

Att ljusa färger förstorar och mörka minskar är dock ett faktum.

flocken
11/13/19, 7:03 AM
#11

Jag använder mörkare byxor. Bara för att jag skitar ner mig så förbaskat

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[EM_L]
11/17/19, 5:07 PM
#12

Jag är lite överviktig och har mage och lite fett på låren.

Jag föredrar mörka jeans framför ljusa. Inte för att jag ser smalare ut, det känns bara mer bekvämt och passar mig bättre med mörka kläder.

Upp till toppen
Annons: