Annons:
Etikettgynekologsnack
Läst 465 ggr
jossis95
9/24/19, 11:42 AM

Ägglossnings stimulering

Hej jag och min sambo har försökt bli gravida i ca 7 månader… Nu till de stora bekymret. Min mens cykel blir bara längre och längre.. Denna gången är jag uppe i 49 dagar och har kontaktat gyn… Dom pratar om eventuell ägglossnings stimulering. Är de någon av er som gjort de? Hur gick de till? Tog det lång tid innan ni blev gravida?

Annons:
Katti
10/3/19, 12:28 AM
#1

Har du/ni provat billingsmetoden? Mina cykler var tre månader, d v s mens /ägglossning fyra gånger om året.. Oerhört jobbagt när vi ville bli med barn! Första cykeln jag körde billingsmetoden visste jag redan ett par dagar innan att ägglossningen var på väg. Blev gravid redan i den första cykeln, det var 21 år sedan härom dagen 😃. Efter första barnet fick jag för första gången i mitt liv helt vanliga cykler och andra barnet kom när hon ville, två år efter ettan. Sen skulle vi inte ha fler barn, men det var ju inga problem. Billigsmetoden funkar precis lika bra för att inte bli gravid som för att bli det. Om man är motiverad och duktig med tempen och det andra vill säga 😎. Så jag har tre barn, varav två har kommit till tack vare billigsmetoden!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: