Annons:
Etikettvåld-mot-kvinnor
Läst 2933 ggr
Anonym
Anonym
2019-08-23 16:30

Ångest för mina haka

Jag känner mig verkligen ful. Önskar att jag hade en normal haka och inte en med ett "glapp"i  mellan. 

Annons:
Lia
2019-08-23 17:03
#1

Demi Lovato har en liknande haka, och helt ärligt är den nog det snyggaste med henne. Personligen tycker jag att alla med den typen av haka är lite extra snygga tack vare det. Var stolt över hur du ser ut! Själv hade jag problem med min näsa fram tills jag insåg att den är lik Katy Perrys, och hon är ju vacker och passar i sin. Då kanske jag hade för höga krav på hur jag borde se ut. Sen handlar det ju knappast endast om hur andra ser ut, men det kan hjälpa en att se att man inte är varken ensam eller udda. Man måste hitta ett sätt att tycka om sig själv för den man är oavsett. Men jag tycket att du har en fin haka i alla fall!

Herveaux
2019-08-23 17:04
#2

Att ha en kluven haka är precis lika normalt som att ha en slät haka. 

Personligen tycker jag det är ett vackert drag som ger ansiktet mer karaktär.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Devya]
2019-08-24 08:16
#3

Det är ju en normal haka. Jag vet av många som har en liknande haka och den är minst lika fin som dem som inte har en liten söt smilgrop där. :)

Vi har ju Eva Longoria som också har en sådan haka och jag tycker att hon är så vacker. Emily Blunt, Vanessa Hudgens, Sandra Bullock och vackra Alexis Bledel är några som har samma sorts haka som dig och de alla är ju jättevackra.

Alla män som jag tycker är jättesnygga har också en sådan haka. :P

Underskatta inte din haka! ;)

[TheSquirrel]
2019-08-24 16:54
#4

Om du inte kan acceptera att du ser ut som du gör så finns ju plastikkirurgi.

[Devya]
2019-08-24 18:02
#5

#4 Om det skulle vara svaret på varje komplex man har så skulle det bli oändliga besök till läkaren. Då är det nog bättre att ta itu med psyket och det är ju där som problemet ligger.

Det finns absolut inga fel på ts haka. Otroligt onödigt att gå igenom en operation som kan misslyckas och göra så att hon får verkliga problem. =/

-Aida-
2019-08-24 21:04
#6

Förstår hur du känner, det är rätt så vanligt att ha en sådan haka, min sambo har det och den gör han inte fulare för det. Embracea dina personliga drag och se de som något vackert.

Annons:
Katti
2019-08-25 23:09
#7

Har en kompis som föll för sin man just för att han har grop i hakan!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

ellips
2019-08-31 12:47
#8

Jag har också en sådan haka tyvärr och jag tycker jag är ful i den. Har mått väldigt dåligt över min haka i många år, speciellt när jag var ännu yngre. Jag har blivit bättre på att acceptera den nu. Inte tycka att jag är snygg men bara acceptera att det är som det är och att alla är olika. 

Folk har sagt till mig att min haka inte alls är ful. Men helt ärligt; så säger man ju när någon frågor. Man är ju inte så oförskämd att man verkligen slänger i en ledsens persons ansikte att "ja en sån haka tycker jag är ful" även om man skulle tycka det.

[Devya]
2019-09-01 12:33
#9

#8 Jag säger rakt ut som det är om någon frågar mig, speciellt på nätet. ;) Jag tycker inte alls att en sådan haka är ful. Ni som har komplex för en sådan haka har nog något annat fel på er och det felet befinner sig i era huvuden.

Om jag är fullständigt ärlig så tittar jag typ aldrig på hakan. Den är varken attraktiv eller ful. Den bara finns där. Eller går ni omkring och tänker oj shit vilken snygg haka hon där har?  Det är inget som man egentligen tänker på, förutom ni som har hakat upp er på något som resten av världen inte riktigt bryr sig om eller ens tänker på särskilt mycket. ;)

De snyggaste män jag vet har en sådan där haka, t.ex. Viggo Mortensen, Ashton Kutcher, Alexander Skarsgård, Aaron Eckhart, Colin Firth, Russel Crowe (då han var yngre), Clark Gable, Ben Affleck, John Travolta (då han var ung!), Thomas Jane etc.  Jag tror dock inte att det är specifikt hakan som gör dem snygga, för den har jag ärligt talat aldrig ens tänkt på förrän jag stötte på den här tråden.  ;)

Anonym
Anonym
2019-09-01 13:16
#10

Men det är ju bara män som har en sån haka :(

Herveaux
2019-09-01 13:23
#11

#10 Inte alls.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Devya]
2019-09-01 13:56
#12

#10 Titta längre upp. Jag skrev även ner namnen på vackra kvinnor som har en sådan haka. Måste jag skriva namnen igen? Ska även lägga till ett par extra namn.

Emily Blunt,
Eva Longoria
Fergie
Sandra Bullock
Vanessa Hudgens
Alexis Bledel
Kylie Jenner
Elisha Cuthbert
Dianna Agron (spelar Quinn från Glee)
Mila Kunis
Lana Del Rey
Blake Lively
Cheryl Cole
Katy Perry
Miranda Kerr
Heidi Klum

Alla dessa kvinnor är vackra.

Skärpning nu. Ingen tittar på hakan och dömer om den är ful eller snygg. ;)

S.L
2019-09-04 00:29
#13

10 nej. Dotter har en kompis med sån haka även hennes mamma har det. Tycker båda är helt underbara och jätte fina. Är det så att du anser att don haka är ditt minus så lyft fram det bättre i ansiktet som ögon näsa ☺ Tycker du har fin haka så upp med ansiktet ☺

Annons:
Katti
2019-09-04 10:44
#14

Andra människor har viktigade saker att tänka på än detaljer i ditt ansikte! Det här har blivit en fix idé som du har snöat in på.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: