Menscykeln och Mensskydd

Extrem mensvärk med primolut nor?

2019-08-21 15:34 #0 av: Anonymos

Hej på er!
Jag fick primolut-nor utskrivet som jag skulle käka 10 dagar för att få igång mensen. Tidigare har jag provat Provera utan någon som helst lyckan förutom att mensen kom en gång och sedan såg jag inte röken av den igen.... Well.. Fick min mens igår efter Primolut-kuren. Inte känt av mensvärken för ens i eftermiddag. Det var fruktansvärd mensvärk. Jag skrek i princip, mådde på gränsen till illa. Tog två alvedoner, tog lång tid innan de gjorde någon som helst verkan. Nu känner jag bara av det lite grann.

Nu till min fråga, är det någon av er som varit med om att ni fick mer mensvärk när ni hade ätit primolut? Det här var helt galet tyckte jag!

Anmäl
2019-08-31 09:42 #1 av: Sarah

Ta ipren istället, det är kramplösande. Utöver det har jag tyvärr ingen hjälp att ge.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.