Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1071 ggr
[tellhimbye]
2019-08-06 21:13

Kläder tips jag klär mig fult

Jag klär mig fult. Hur klär ni er från dag till dag oftast? Färger, vad för plagg? Tips tack.. Gärna ngn länk eller bild med

Annons:
[Devya]
2019-08-07 05:43
#1

Nyckeln till att klä sig fint är att veta vad för sorts kroppsform man har och klä sig enligt det som passar sin kropp. Samma sak med färger, det är bra om man vet vilka färger som passar en.

Så det som ser snyggt ut på mig kan se absolut jättefult på dig.  Så ta först reda på vad för sorts kroppsform du har och läs upp om vad för sorts kläder skulle passa en sådan kroppsform.

Jag hade en helt annan sorts kroppsform efter att ha just fått barn och skulle iväg på bröllop. Läste upp litegrann om vad jag borde klä mig i och valde en vacker peplumsklänning som döljde min mage jättebra.

Åsa S
2019-08-07 07:22
#2

Alla har ju olika smak det du tycker är fult kanske inte andra tycker är fult. Jag klär mig i det jag trivs i ofta gröna velourbyxor och en grön tunika, jag har uniform på jobbet så jag har det till och från jobbet i stan. Jag trivs i det aldrig tänkt på utseende men när jag åkte tåg hem med en av våra vakter sa han att det såg Coolt ut. Och det har jag även märkt i mitt jobb i butik jag ser en massa olika människor en del skulle nog många sk klädexperter nästan svimma av 60-70 åringar som klär sig som tonåringar med tatueringar, piercingar och minimala kläder, äldre damer i leopardfärgat från topp till tå etc. Men man ser om nån trivs i sin klädstil, oavsett vad folk anser, de ser mest bara coola ut med en egen personlighet tycker jag.

Fridaaaa
2019-08-07 17:31
#3

Jag klär mig i det jag tycker är snyggt och de färger jag gillar.
Har svårt för det där "efter kroppsform" till viss del. Jag vill trivas i det med. Såklart finns det gränser där med.

Svårt att säga hur just du bör/ska klä sig, och vad du anser är fult mm

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sp0ngeb0b
2019-08-07 23:16
#4

Alltså, jag har nästan alltid ful outfit men jag bryr mig inte. Jag har det som är bekvämt. Har även nu äntligen hittat normala vardagskläder som är tillräckligt bekväma för min smak. Om du själv tycker att dina kläder är fula och vill ändra på det föreslår jag att du försöker hitta en ny stil som passar dig. Kolla second hand, finns mycket kul där till billig peng. Sälj eller ge bort dina gamla kläder du slipper du dem. Är det för att andra tycker dina kläder är fula tycker jag du ska strunta i dem och fortsätta vara dig själv.

Gaara
2019-09-28 20:56
#5

Det är ju en smaksak vad man gillar och man ska alltid klä sig i det man själv tycker om. Det gör jag i alla fall, väldigt färgglatt, mycket oversize men även tighta plagg med. Folk brukar uppskatta att titta på min stil men de flesta vill inte bära den själv. XD

Upp till toppen
Annons: