Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1049 ggr
Anonymos
2019-08-01 10:00

Stressen påverkade mig mer än vad jag trodde

Hej på er! Jag har nu verkligen insett en av faktorerna till att min sexlust är helt bortblåst & min mens är väldigt, väldigt oregelbunden. Stress, dålig psykisk hälsa. Suck! Tack vare en tuff barndom & kontrollerande föräldrar även i vuxen ålder. Hur slappnar ni av? Någon som haft samma problem, vad gjorde ni?

/Anonymos

Annons:
flocken
2019-08-01 14:10
#1

Är väl i Ungefär i samma situation. Haft en tuff uppväxt o även tufft som vuxen. Har varit xtra tufft sen svärfar fick bort i oktober. Kör rehab i skogen. Långa och många promenader. Sitta vid havet. Hälsade på den berömda väggen. Mensen bråkar. Ena gången 2 dagar, nästa 5 dagar osv. Svåra svampinfektioner som förstörde mitt underlivet så illa så fick akut remiss till gyn. Får nu hjälp. Fick ta bort min hund nu under semestern då han skadade sig svårt. Har företag, man o 2 barn. Vara sjukskriven finns inte. Får hitta mina lugna stunder. Går på massage var 5te vecka, spikmatta. Har världens bästa man som hjälper mig. Stressen gör även så att mina sjukdomar blir värre. O då får mannen mer att göra

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Anonymos
2019-08-03 09:56
#2

#1 Jobbigt att du känner igen dig! Det är tufft & flertalet år har jag försökt förstå varför min mens varit så oregelbunden. I början mellan 2-3 månader men nu har jag inte haft den sedan i maj i år. Läkarna skyller på p-piller men jag slutade med dem för ett år sedan & har alltid haft oregelbunden mens. Sexlust finns inte alls! Fått läkartid till på onsdag. Misstänker egentligen problem med sköldkörteln fast värdena inte var fel i våras när jag tog prov på det.

/Anonymos

Anonymos
2019-08-03 09:56
#3

#1 Jobbigt att du känner igen dig! Det är tufft & flertalet år har jag försökt förstå varför min mens varit så oregelbunden. I början mellan 2-3 månader men nu har jag inte haft den sedan i maj i år. Läkarna skyller på p-piller men jag slutade med dem för ett år sedan & har alltid haft oregelbunden mens. Sexlust finns inte alls! Fått läkartid till på onsdag. Misstänker egentligen problem med sköldkörteln fast värdena inte var fel i våras när jag tog prov på det.

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: