Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 2096 ggr
Jenny-Li
7/25/19, 5:55 AM

Bröstförstoring

Hej!

Jag har länge mått väldigt dåligt över mina små tuttar.

Under mina skolår så blev jag ständigt kallad planka och jag gisasar att detta har satt sina spår.

Att lägga sig under kniven och betala en sjukt massa pengar har jag tyvärr inte råd med. Däremot hittade jag en blogg där en tjej skriver om hur hon fått större bröst genom att använda piller.. Jag vet inte om det funkar eller inte?

Någon av er som har erfarenhet?

Ni kan ju kolla här om ni vill se vad hon skriver

Tack!

Annons:
Herveaux
7/25/19, 7:04 AM
#1

Tänk så här. Om dessa piller hade fungerat, hade då plastikindustrin omsatt miljarder världen över? 
Om dessa piller hade fungerat, vart är de kliniska prövningarna och vetenskapliga studierna som bevisar effekten?

Bluff och båg säger jag. 

Min man jobbar som huvudregistrator på Läkemdelesverket så jag kan ju be honom att kolla vad dom har för handlingar om det där företaget. 🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Lona
7/25/19, 12:35 PM
#2

Instämmer helt med #1. Om de vore så fantastiskt bra, tänk hur mycket läkemedelsföretagen skulle håva in om de tog patent på pillren! Dessutom skulle det spridas betydligt mer än via en "blogg" som är uppenbar reklam. Man kan fråga sig varför "vätskeretentionen" skulle sätta sig enbart i brösten - OM det påverkar så skulle man bli plufsig i hela kroppen. Bluff och båg, lägg dina pengar på något annat!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Vixxen
7/25/19, 6:16 PM
#3

Du duger som du är! Kasta inga pengar på onödiga piller eller operationer.

LindhaF
10/4/19, 7:44 PM
#4

Du kan låna för att operera dig,jag lovar att ditt självförtroende kommer bli bättre,kläderna sitter bättre

[octavia_]
10/5/19, 5:02 PM
#5

#4 Det är inte alls säkert. Jag har stora bröst och har svårt att hitta kläder som sitter bra.

[Devya]
10/5/19, 8:24 PM
#6