Den kvinnliga kroppen

Bröstförstoring

2019-07-25 05:55 #0 av: Jenny-Li

Hej!

Jag har länge mått väldigt dåligt över mina små tuttar.

Under mina skolår så blev jag ständigt kallad planka och jag gisasar att detta har satt sina spår.

Att lägga sig under kniven och betala en sjukt massa pengar har jag tyvärr inte råd med. Däremot hittade jag en blogg där en tjej skriver om hur hon fått större bröst genom att använda piller.. Jag vet inte om det funkar eller inte?

Någon av er som har erfarenhet?

Ni kan ju kolla här om ni vill se vad hon skriver

Tack!

Anmäl
2019-07-25 07:04 #1 av: Herveaux

Tänk så här. Om dessa piller hade fungerat, hade då plastikindustrin omsatt miljarder världen över? 
Om dessa piller hade fungerat, vart är de kliniska prövningarna och vetenskapliga studierna som bevisar effekten?

Bluff och båg säger jag. 

Min man jobbar som huvudregistrator på Läkemdelesverket så jag kan ju be honom att kolla vad dom har för handlingar om det där företaget. Tyst

// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster, Guldhamster och Hundar
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2019-07-25 12:35 #2 av: Lona

Instämmer helt med #1. Om de vore så fantastiskt bra, tänk hur mycket läkemedelsföretagen skulle håva in om de tog patent på pillren! Dessutom skulle det spridas betydligt mer än via en "blogg" som är uppenbar reklam.
Man kan fråga sig varför "vätskeretentionen" skulle sätta sig enbart i brösten - OM det påverkar så skulle man bli plufsig i hela kroppen.
Bluff och båg, lägg dina pengar på något annat!

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-07-25 18:16 #3 av: VoxBauers

Du duger som du är!
Kasta inga pengar på onödiga piller eller operationer.

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-10-04 19:44 #4 av: LindhaF

Du kan låna för att operera dig,jag lovar att ditt självförtroende kommer bli bättre,kläderna sitter bättre

Anmäl
2019-10-05 17:02 #5 av: octavia_

#4 Det är inte alls säkert. Jag har stora bröst och har svårt att hitta kläder som sitter bra.

Anmäl
2019-10-05 20:24 #6 av: Devya

#5 Ehm, nu var det väl inte tal om exakt hur stora brösten skulle vara?

Anmäl
2019-10-06 06:37 #7 av: octavia_

#6 Och jag sa inte exakt hur stora mina är, men jag är inte "platt".

Anmäl
2019-10-06 08:18 #8 av: Devya

#5 Du sa stora bröst. Så jag antog att du då hade stora bröst. Stora bröst för mig betyder allt som går över D. :)

Jag har D-kupa och kläderna brukar sitta bra mycket bättre på mig nu än då jag hade större än så.  Min vän som har a-kupa har svårt för att hitta kläder som passar snyggt på henne, speciellt klänningar som i princip kräver att man har större än a-kupa. Hon kan absolut inte låna mina kläder även om vi annars är lika stora. Bysten skiljer för mycket åt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.