Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 466 ggr
Anonymos
2019-07-14 17:06

Ingen sexlust

Jag är extremt trött på att inte ha sexlust. Alltså, ingen sexlust alls. Inget pirr eller på något sätt tanke om något sexuellt. Jag har varit i kontakt med läkare och barnmorska som sagt att jag ska tvinga mig till att i princip tänka snuskigt. Jag har ingen lust alls och är nu mer mest bara gråtfärdig över att inget hjälper. Jag har provat att minimera stressen, yoga, ta det lugnt, förspel i timmar, nya saker, sexleksaker. Men! Inget som hjälper. För mig är det jobbigt, jag länenr inte ens något pirr när jag onanerar längre. Jag får tvinga fram orgasmen. Partnern är det inget fel på alls. Detta har pågått i säkert 7 år snart. Får ingen läkartid & tagit prover för sköldkörteln men inget visar fel. Vad ska jag göra?

/Anonymos

Annons:
Katti
2019-07-14 18:30
#1

Jag känner mig tämligen säker på att du själv ger svaret i det inlägg du skrev nästan samtidigt på relationer iFokus. Du har saker du behöver bearbeta i ditt liv, sannolikt med proffshjälp, och i samband med det kan du förhoppningsvis även släppa in din partner på ett sätt som du inte kan nu, så att ni kan få en djupare relation.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: