Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1036 ggr
7AYAT
7/12/19, 8:25 PM

Snälla hjälp vad är detta!?

Var hos barnmorskan för någon dag sedan där h*n gissade på att jag har Svamp i underlivet och bad mig köpa Pevaryl. Så jag började ta Pevaryl vagitorier samt krämen igårkväll men har inte märkt någon skillnad, ska ta vagitorier 2 gånger till dock.. Kan tillägga att jag är gift och min man har inga problem eller symptom.. Sist vi skulle ha sex så gjorde det så ont inuti att vi fick avbryta. Jag tittade sen i spegeln och såg att det var alldeles rött nedanför klitoris och lite uppe vid blygläpparna.. Detta var över en vecka sen och det är FORTFARANDE rött! Har aldrig haft Svamp innan, men det kliar inte.. Däremot kan det göra lite ont vid klitoris och känns som sandpapper precis nedanför samt att det kan svida lite. Kisset är lite grumligt och det kan sticka lite när jag kissar ibland. Flytningarna luktar ingenting.. Håller på att stressa sönder snart för är rädd att få kroniska besvär som att inte kunna bli gravid.. Har haft grad 3 på cellförändringar och gjort en konisering förut. Är det någon som kan gissa vad det är? Barnmorskan tog inget Svamp test utan tittade bara lite snabbt.

Annons:
MonicaLagerquist
7/12/19, 8:32 PM
#1

Svamp? UVI ?

Stolt ägare till fem La permer

Honestyisdead
7/13/19, 3:04 AM
#2

Vestibulit?

Upp till toppen
Annons: