Annons:
Etikettoff-topic
Läst 733 ggr
[Urfokus94]
2019-07-06 00:20

Går ej i shorts röda prickar

Jag har inte såna där fina ben som typ alla andra har, dem har som små röda prickar över dem och sedan ser man som hårstråna om man kollar nära låter larvigt kanske men tror jag har ketarosis pilaris, är det ngn annan med liknande problem går ni ändå kortbent?

Annons:
Milkshake
2019-07-06 00:23
#1

Jag har det och går i shorts ändå.

Malinolsn
2019-07-06 01:27
#2

Jag har det också, men går i shorts och klänningar i alla fall. Tror det är rätt vanligt, så du behöver absolut inte skämmas. Att vara i solen brukar kunna göra att de minskar lite, så även därför jag använder shorts mycket nu på sommaren. Har även väldigt mycket prickar på armarna. Någon annat som lindrar prickarna är att köra med body scrub någon gång i veckan, samt lotion🙂

thistletoe
2019-07-06 06:59
#3

Bokstavligen alla har hår och ojämnheter i huden (som färgshiftningar, prickar osv). Jag har 3 cm hårstrån på benen och går med shorts dagligen. Jag har ärr, sår, prickar, röda ränder efter mina stövelskaft, födelsemärken och bara allmänt olika färg på huden på olika partier och nej, det är ingen som bryr sig om det. Folk är för upptagna med sig själva för att lägga märke till nån annan.

vendelay
2019-07-06 19:04
#4

Jag har mängder av ärr, rakar inte benen, torra knän och andra färgskiftningar osv och går barbent. Den som kollar mest på dina ben är du. Ha på dig det du vill!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Thiah]
2019-07-16 13:46
#5

Här är en med svår psoriasis som ändå visar ben och armar. Ger blanka sjutton i vad andra säger. Har dom problem får dom väl glo då… Varit 2 veckor i Grekland ich maken kommenterade att mina uttorkade psoriasis nu ser ut som leopard fläckar. Fatta att jag är cool =) (jag har sådana här fläckar över hela kroppen. Just nu är dom brunaktiga men normalt sett vita, röda och fjälliga)

Upp till toppen
Annons: