Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1859 ggr
kaninalskaren06
6/21/19, 5:13 PM

Fräknar

Hej! Jag vill super gärna ha fräknar, då jag tycker det är jätte sött på tjejer! Jag vill få fräknar naturligt. Alltså inte med något smink. Jag läste någonstans att någon hade solat och blivit jätte solbränd på näsan å sen fått fräknar där, kommer dom typ dagen efter eller flera veckor? Ge gärna fler tips!!

Annons:
Honestyisdead
6/21/19, 5:33 PM
#1

Man får inte fräknar för att man bränner sig och du kan inte göra något för att få det.

Herveaux
6/21/19, 5:35 PM
#2

Det ligger i dina gener om du får fräknar eller inte, inget du kan få av t ex solning eller liknande. Om du inte har anlag för fräknar får du använda smink.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

kaninalskaren06
6/22/19, 10:53 AM
#3

#1, dom som har fräknar får inte det när dom föddes.

-Aida-
6/22/19, 11:55 AM
#4

Fräknar som ovan säger ligger i generna. De kan va i stort sätt osynliga men de kommer fram när solen ligger på. Ofta föds man heller inte med fräknar synligt hur som helst, de syns senare i livet, så de är inte solen som orsakar det, de blir bara mer synligt med tiden och när man solar.

Honestyisdead
6/22/19, 6:56 PM
#5

#3 Det är som sagt inget du kan göra för att plötsligt få det.

Linn Is The New
6/24/19, 2:35 PM
#6

Finns annars massor av tips för att fakea fräknar. Sök på youtube så får du massor av tips :)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Upp till toppen
Annons: