Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1467 ggr
Anonym
Anonym
2019-06-08 13:56

Sexlivet - uppiffande förslag?

När man varit tillsammans länge och vill piffa upp sexlivet.
Någon som sitter på guldvärda förslag?

Har barn med, så blir när barnen sover.

Dock inte rollspel eller med sexleksaker.

Annons:
-Aida-
2019-06-08 19:44
#1

kolla på Lustjakt.se, de har artiklar om hur man piffar till sexlivet och man kan gå med i nyhetsbrevet och få förslag på produkter som kan vara kul och artiklar att läsa.
Dom har mycket bra produkter tycker jag som inte är leksaker också, just nu har vi ett glidmedel därifrån som är ätbart och smakar vanilj plus att den har en värmande effekt, min partner uppskattade den.

Anonym
Anonym
2019-06-09 10:27
#2

#1 Glidmedel var enda jag hittade som inte var sexleksaker och sånt
Får kolla lite och läsa. tack

Linn Is The New
2019-06-09 14:16
#3

Ska jag vara helt ärlig så är sexleksaker, sexspel och rollspel oftast det som piffar upp sexlivet. Rep, handbojjor eller ögonbindlar är rätt populärt. Annars är det nya ställningar som gäller, eller nya platser. Om man vill vara lite äventyrlig kan duschen vara en utmaning, eller tvättmaskinen. Teasing kan även det vara spännande… check it up :)!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anonym
Anonym
2019-06-10 10:26
#4

#3 Ja det är många som tar till det men jag gillar inte att använda sånt med partner. Tycker det bara är ivägen och vi gillar ingen av oss rollspel. 

Ja med barn gäller det att göra det där de inte kan se en, vilket är lättare sagt än gjort. Men det försöker vi, men blir oftast i sängen ändå. Hade gärna testat ute mm men barnen är nästan alltid med.

[Devya]
2019-06-10 11:47
#5

Om du inte vill testa med leksaker eller rollspel samt att testa utomhus eller på nya platser där hemma inte är ett alternativ, då finns det nog snart inte så mycket annat att göra. Jag är numera inget större fan av sådana hjälpmedel måste jag erkänna. Har själv använt mig av sådant mycket då jag var yngre men nu är det nog mest urtråkigt.

Det jag skulle kunna tipsa om är sexiga underkläder, outfits samt striptease eller bara lite extra sexig musik på i bakgrunden. :)

Anonym
Anonym
2019-06-10 13:03
#6

15 år med min man. Vi fokuserar inte mkt på själva sexet. Utan allt omkring. Blickar, kläder, underkläder, beröring. Våga göra sånt som känns obekvämt till början. Vidga sina vyer. Vi har aldrig haft ett tråkigt sexliv.

Annons:
Anonym
Anonym
2019-06-10 18:04
#7

#5 Har testat med sexleksaker av olika slag. Men själpte mer än vad det hjälpta.
Vart står det kring att inte vilja testa utomhus eller på nya platser (ute som inne i huset)? Absolut öppen för det, om man hittar ställen där man inte riskerar att någon ser en och det löser sig med barnen. Vill inte riskera att de ser eller hör nämligen.

Wilola
2019-06-10 19:47
#8

Analt

[Forest]
2019-06-17 21:24
#9

Massera varandra tips är köp latexlakan för skydda madrassen.  Att verkligen olja in varandra och gnida kan tända vara upphetsande.Finns olika oljor testa vilken ni tycker känns bäst för er.  Sexspel, kamasutra bok för testa nya ställningar vissa är lite svåra men att ändra om ett ben kan göra det lättare :) För att göra det bara i sovrummet så kan man även tänka på andra möbler, byrån en fåtölj/stol. Att tänka jag sitter fast utan att vara buden, låt fantasin finnas. 

Man behöver inte ha leksaker om man inte trivs med det, för att ge sexlivet en krydda fantasin och egga upp varandra. Att skicka sexigt sms gör min man glad och utan bild får han ha fantasin ;)

Lona
2019-06-19 14:52
#10

Nu räknas väl det som en sexleksak, men något så oskyldigt som en fjäder kan piffa till det lite. Smek varandra - eller gör liknande rörelser med händerna. Ibland kan det vara en fördel att man INTE smeker de erogena zonerna utan "retas" lite på gränsen. Massage, finns många tips på nätet om lite sinnligare tekniker. Läsa egna eller andras sexnoveller för varandra. "Ragga upp" varandra utan att det blir ett rollspel av det, mer att ni försöker se något nytt i varandra? Eller för den delen hitta tillbaks till något ni "glömt" att den andre har/gör. Man blir ju lätt lite hemmablind när man varit ihop länge. Även om det väl är roligast att göra det ute på stan så går det att göra hemma också. Klä upp er lite, fixa något extra gott käk - kanske att den ena bjuder den andra på en överraskning? Telefonsex? Att skicka sinnliga eller snuskiga sms och ladda stämningen lite kan också funka. Sen - glöm inte romantiken! Köp hem en ros nån dag, lägg en gullig lapp eller liten sak som den andra kommer att hitta på jobbet osv. Att göra lite "förbjudna" saker där ni visserligen är ganska säkra på att ingen upptäcker er men att det finns en liiiten risk för det. Behöver ju inte vara att man ligger med varandra, lite "förbjuden" beröring kan bli rejält laddat. Något så oskyldigt som en tåflirt under bordet fast där ni inte "borde" göra det?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Magrat
2019-06-21 18:14
#11

Maktförskjutning alla dagar i veckan 😉

Blickar, hur man talar till sin partner, ett strängt tag om handleden som en förvarning. Nu har du inte skött dig som du ska så det kommer ett straff. Vi lever i ett lite upp och ner 24/7 med pauser på grund av värdelösa sjukdomar.

Men när jag har en bättre period är sexlivet helt underbart. Fysiska och psykiska övertag tänder iaf mig rejält. Bonuspoäng om det är "snuskigt" prat. Behöver inte ens vara rollspel, bara att berätta vad hen tänker göra med den andra personen. Mindfucks är ockå rätt nice. Att måla upp en bild av något och så sker det inte. Fast det är ju sånt jag gillar, det kanske inte fungerar för er. Men man kan alltid pröva =)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Upp till toppen
Annons: