Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 852 ggr
Anonym
Anonym
5/25/19, 8:35 AM

Gillar inte att dansa på partyn

Vill väl mest bara höra att jag inte är själv. Var på niornas bal ikväll, älskar ju själva eventet, umgänget, maten, diskussionerna osv. Men sedan när det blir dans blir jag så obekväm typ? Känns fånigt att hoppa upp och ned med handen i luften. Känns också som att jag drar ner mina vänner genom att jag bara står och gungar bredvid, men vill ju inte gå och sätta mig själv och vänta. Älskar dock att dansa ringdanser, oh Susanna, bugg osv. Så fattar inte varför jag blir så obekväm?! Är ju under arton, så alkohol är inget alternativ.

Annons:
Herveaux
5/25/19, 9:23 AM
#1

Alla gillar inte att dansa, inte konstigare än så. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

sp0ngeb0b
5/26/19, 9:03 PM
#2

Du är verkligen inte ensam. Jag gillar inte att dansa heller. Visst, ett par gånger har jag haft roligt när jag dansat ute på en nattklubb, men oftast känner jag mig bara fånig och tycker liksom inte det är kul. Jag tycker dock det är roligare om det är musik jag känner igen så att jag kan sjunga med. Den enkla lösningen är ju att låta bli tillfällen då man förväntas dansa, t.ex. nattklubbar. Nu är du ju för ung för sånt men att tänka på i framtiden. Annars kan du ju alltid försöka hitta någon som heller inte gillar att dansa så kan ni sitta och snacka i stället.

Gaara
6/1/19, 12:37 PM
#3

Jag är likadan! Pardans är inga problem men att stå själv och hålla på… Nä, då blir jag också stel som en pinne och gungar med lite om jag inte har alkohol i blodet. XD Så det är nog rätt normalt ändå. :)

Upp till toppen
Annons: