Sexualitet

Problem med oskulden?

2019-04-25 19:41 #0 av: Feliiciia

Lite bakgrundsfakta till att börja med, jag är en 16 årig tjej som är oskuld. Har typ aldrig fört upp något i slidan eller dylikt. Idag var jag hemma hos en kille och vi hånglade och han började fingra mig. Det var inte några problem och han kunde utan problem föra in fingrar i mig. (Lite väl mycket information kanske men aja.) Problemet kom när han skulle komma in i mig. Det gick inte, det tog verkligen tvärstopp. Jag var våt, så det lär inte ha varit problemet. Min fråga är alltså om någon har varit med om liknande och hur ni löste. Eller om någon vet varför han inte kunde komma in i mig.

Anmäl
2019-04-25 19:43 #1 av: Hera

Det hände mig första gången också. Vi körde mer uppvärmning nästa gång och sedan sakta sakta.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2019-04-25 20:05 #2 av: Devya

Samma sak hände mig. Man får bara försöka igen. Det går nog vid något skede. 😆

Anmäl
2019-04-25 20:06 #3 av: Kneko

Det kan bero på flera saker! Det är bara att försöka igen om båda parter är med på det. Det kan vara så att du spänner dig utan att själv märka det. Eller så kanske killen är nervös och inte kan hålla sig hård, vilket också är vanligt.

Anmäl
2019-04-25 21:03 #4 av: Randomel93

Slappna av, långt förspel och även om du är våt så är det snällast mot underlivet att använda glidmedel :) ta god tid på er!

Anmäl
2019-04-26 21:14 #5 av: OlgaMaria

Hymen, slidkransen, kan behöva brista lite för att man ska kunna ha sex. På vissa gör det ont och börjar blöda första gången (hur våt och avslappnad man än är) medan det inte alls är så för många andra.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Anmäl
2019-04-27 18:59 #6 av: Feliiciia

Tack så mycket för alla svar, får pröva igen och köra på lite längre förspel och hoppas på det bästa då.

Anmäl
2019-04-28 07:23 #7 av: OlgaMaria

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Anmäl
2019-04-28 19:59 #8 av: sp0ngeb0b

Detta händer mig ibland, även om jag förlorade oskulden för flera år sedan och har haft sex med flera personer. Jag är våt men ibland räcker det inte, känns typ som att det är vått inuti, men inte utanpå. Och då går det väldigt trögt när han ska in, men brukar alltid köra med glidmedel nuförtiden. Saliv funkar också om man inte kan eller vill köpa glidmedel. 

Anmäl
2019-04-28 21:38 #9 av: Randomel93

Fick veta nyligen att det egentligen tar ca 20 minuter för en kvinna att bli helt redo hela vägen in, lite spännande funfact från Barnmoskan :o

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.