Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1982 ggr
Feliiciia
2019-04-25 19:41

Problem med oskulden?

Lite bakgrundsfakta till att börja med, jag är en 16 årig tjej som är oskuld. Har typ aldrig fört upp något i slidan eller dylikt. Idag var jag hemma hos en kille och vi hånglade och han började fingra mig. Det var inte några problem och han kunde utan problem föra in fingrar i mig. (Lite väl mycket information kanske men aja.) Problemet kom när han skulle komma in i mig. Det gick inte, det tog verkligen tvärstopp. Jag var våt, så det lär inte ha varit problemet. Min fråga är alltså om någon har varit med om liknande och hur ni löste. Eller om någon vet varför han inte kunde komma in i mig.

Annons:
Honestyisdead
2019-04-25 19:43
#1

Det hände mig första gången också. Vi körde mer uppvärmning nästa gång och sedan sakta sakta.

[Devya]
2019-04-25 20:05
#2

Samma sak hände mig. Man får bara försöka igen. Det går nog vid något skede. 😆

Hoseok
2019-04-25 20:06
#3

Det kan bero på flera saker! Det är bara att försöka igen om båda parter är med på det. Det kan vara så att du spänner dig utan att själv märka det. Eller så kanske killen är nervös och inte kan hålla sig hård, vilket också är vanligt.

Randomel93
2019-04-25 21:03
#4

Slappna av, långt förspel och även om du är våt så är det snällast mot underlivet att använda glidmedel :) ta god tid på er!

OlgaMaria
2019-04-26 21:14
#5

Hymen, slidkransen, kan behöva brista lite för att man ska kunna ha sex. På vissa gör det ont och börjar blöda första gången (hur våt och avslappnad man än är) medan det inte alls är så för många andra.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Feliiciia
2019-04-27 18:59
#6

Tack så mycket för alla svar, får pröva igen och köra på lite längre förspel och hoppas på det bästa då.

Annons:
OlgaMaria
2019-04-28 07:23
#7
sp0ngeb0b
2019-04-28 19:59
#8

Detta händer mig ibland, även om jag förlorade oskulden för flera år sedan och har haft sex med flera personer. Jag är våt men ibland räcker det inte, känns typ som att det är vått inuti, men inte utanpå. Och då går det väldigt trögt när han ska in, men brukar alltid köra med glidmedel nuförtiden. Saliv funkar också om man inte kan eller vill köpa glidmedel.

Randomel93
2019-04-28 21:38
#9

Fick veta nyligen att det egentligen tar ca 20 minuter för en kvinna att bli helt redo hela vägen in, lite spännande funfact från Barnmoskan :o

Katti
2019-06-05 11:58
#10

Jag säger som jag brukar; man kan ha massor av sex utan att stoppa in den! Det är ett jättebra sätt att lära känna varandras kroppar, önskemål mm. Så mitt tips är att ta det som det kommer. Det är ingen brådska med just det  😊!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: