Preventivmedel

Ppiller

2019-04-07 21:19 #0 av: Hedi

Nu är det typ 4 månader som jag använt p-piller ( bara hormoner ). plötsligt fick jag min mens efter 4 månader. Ska jag försätta med ppillerna eller?

Anmäl
2019-04-07 21:58 #1 av: Carrosh

Mensen kan bli väldigt oregelbunden med hormonbaserade p-medel. Är du orolig tycker jag du ska prata med din läkare som skrev ut dem.

Anmäl
2019-04-07 22:13 #2 av: Hera

Fortsätt med kartan som vanligt.

Vilken sort äter du?

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2019-04-07 23:13 #3 av: Hedi

#2 rosal28

Anmäl
2019-04-07 23:42 #4 av: Hera

#3 Hur kommer det sig att du inte har haft mens? 7 dagar äter man hormonfria tabletter och då ska mensen komma.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2019-04-08 09:30 #5 av: Hedi

#4 (jag hoppar över hormonfria tabletter)
Jag har ätit bara hormoner.
därför blev jag lite orolig.

Anmäl
2019-04-08 09:40 #6 av: Hera

Då är det inte konstigt mensen kom. Skjuter man alltid upp den får man oftast blödning ändå.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl