Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 1151 ggr
Anonymos
2019-03-30 16:16

Rosenrot-sexlust ?

Jag har ingen sexlust & är under utredning för min sköldkörtel. Funderar på om någon här ätit rosenrot & tycker det funkar? Tänkte kanske beställa de här https://www.apotekhjartat.se/produkt/dr-bradfords-libido-kvinna-60-st/?gclid=EAIaIQobChMI_qb525Kq4QIVFeWaCh156wXeEAQYASABEgIWhfD_BwE# Men de är ganska dyra så man vill ju att de ska funka :/

/Anonymos

Annons:
Honestyisdead
2019-03-30 23:51
#1

Det är ju uppiggande?

Åsa S
2019-03-31 22:04
#2

Äter det under vintern i perioder när jag behöver bli lite piggare men det har inte påverkat sexlusten överhuvudtaget för mig, men lite piggare blir jag

Lona
2019-04-01 17:52
#3

Jag har varken blivit piggare eller fått ökad sexlust av Rosenrot. Det enda som öht får mig att bli piggare är koffein (om man undantar Levaxin som jag får mot hypotyreos) men jag vet inte riktigt om det påverkar sexlusten… Möjligen eftersom jag blir piggare och öht känner mer.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

OlgaMaria
2019-04-02 10:52
#4

Om du vill ha något billigare så kan jag rekommendera denna (länk nedan). Tycker att den du länkade innehåller lite mycket skräp och så är det inte specificerat hur mycket rosenrot den innehåller. Denna innehåller också rysk rot och schisandra som har liknande egenskaper som rosenrot. Jag har tagit dessa i perioder och tycker de är bra för att balansera humöret. De har gjort mig gladare och lugnare vilket är anledningen till att jag tagit dem. Tar du p-medel? Isåfall kan ju de vara anledningen till att sexlusten är borta. https://cdon.se/sport/topformula-adaptogen-60-tab-p39554208?utm_content=Cj0KCQjwkIzlBRDzARIsABgXqV-54EcigmOf9bamnaXDRdvW9z7umoeEmlC4o8ktMh7c8PXEsBwnfFYaAhReEALw_wcB&gclid=Cj0KCQjwkIzlBRDzARIsABgXqV-54EcigmOf9bamnaXDRdvW9z7umoeEmlC4o8ktMh7c8PXEsBwnfFYaAhReEALw_wcB

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Anonymos
2019-04-03 17:06
#5

#4 Nej inga p-medel & sexlust har jag inte haft på minst 4 år. Inte för att jag inte är sugen utan för att jag har svårt att känna pirr eller fantisera.

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: