Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1645 ggr
Anonym
Anonym
2019-03-07 16:21

Hur vet man att han är intresserad?

Såklart skiljer det sig men hur vet man att en kille är intresserad av en, och inte bara ute efter sex?

Annons:
Emptymoment
2019-03-07 16:46
#1

Omöjligt att svara på utan att känna till killen och hur han är som person. Om du vill ha hjälp behöver du nog beskriva er relation lite mer och hur han är som person.

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Lillräkanf
2019-03-07 16:51
#2

Frågar personliga saker som tex familj och vänner och vill veta mer om en och inte bara ger komplimanger. Så klart kan en kille som är intresserad överösa en med komplimanger dock. Av mina erfarenheter (inte många dock) så har de som varit intresserade, mer än sex, viljat umgås och vill följa med på saker och vill träffa familj och vänner, än en som bara velat ha sex som helst vill "umgås" ensam med mig och inte frågat så mycket om mig bara gett mig komplimanger.

-Aida-
2019-03-07 18:31
#3

Fråga honom om han är intresserad, man behöver inte göra de så svårt för sig själv.
Att luska efter om han visar seriöst intresse kan vara farligt om man inte känt personen sen innan. Man kan vara 100% säker för att perosnen gett alla signaler som finns på intresse men de kan visa sig vara tvärtom. Jag har blivit nåt idiotiskt utnyttjad av såna här egoistiska tölpar som varit den bästa och finaste i världen. Så jag frågar bara rakt ut och vill ha ett rakt svar tillbaka, är jag intresserad av en person säger jag de rakt ut också. Lärde min kompis detta, hon blev tillsammans med en grymt fin kille, han visade sig gilla henne tillbaka. Man kan inte få mer än ett nej, de är inte hela världen.

Lillräkanf
2019-03-07 21:06
#4

Kan ta tillbaka det jag skrev för det #3 skriver stämmer. Det finns så många tölpar som kan ge "rätt" signaler men det visar sig vara helt fel.

Emptymoment
2019-03-07 22:03
#5

#3  #4  Ni har förstås rätt, men man kan inte alltid gå och oroa sig för det. Då kommer man aldrig hitta någon att lita på. Man måste våga chansa och ge sig in i elden ibland.  Människor(speciellt vi män) kommer alltid att ljuga, bedra och förvrida saker för att få det som vi vill. Även de "goda" förvränger saker till sin fördel. Det innebär inte att man inte kan bli lycklig någonsin och hitta en bra människa. Men man måste våga chansa, om inte personen uppenbarligen visar tveksamma sidor.

Men ja, raka frågor och svar är naturligtvis den bästa vägen för att bli säkrare, även om det finns väldigt bra lögnare. Men utan att vi känner till er eller hur ni är med varandra så kan du omöjligen få ett bättre svar än vad #3 och #4 gav dig.

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

[Urfokus94]
2019-03-08 12:21
#6

Fråga. 

Är han seriös med dig kommer han svara ärligt och finnas kvar vid din sida, annars är han ju inget att ha ändå.

Vet inte vad du är ute efter heller, men det är ingen ide att spela spel känns som man lär sig det med åldern man får inga svar om man inte ställer frågor!

Annars så tycker jag själv det är ganska uppenbar skillnad mellan en kille som vill ha en för sex eller kärlek. Så att undrar det ens skulle ju kunna höja frågetecken

Annons:
Anonym
Anonym
2019-03-09 19:58
#7

#6 Det är inte alltid så uppenbara skillnader. Varit med om de som varit ute efter sex men som betet sig som att de är intresserade bara för att få en i säng.  
Sedan upplever man olika såklart men allt är inte alltid så uppenbart

[Urfokus94]
2019-03-10 02:52
#8

#7 vet vad du menar, men nej jag tycker rent generellt en människa som inte bara vill ha sex är mer intresserad av dig och vill göra mer än att bara vara i sängen med dig. Fråga.

[Urfokus94]
2019-03-10 02:52
#9

#7 vet vad du menar, men nej jag tycker rent generellt en människa som inte bara vill ha sex är mer intresserad av dig och vill göra mer än att bara vara i sängen med dig. Fråga.

Upp till toppen
Annons: