Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1150 ggr
Hedi
2/23/19, 10:40 AM

Akut fråga om sajten ifokus

Vet inte detta inlägg hämnar under rätt kategori !! Men jag undrar om hur ändrar man användarnamn och hur tar bort man ett inlägg här i iFokus!?!? Eller minst hur ändrar man beskrivningen i inlägget !??! (Jag själv skrev inlägget)

Annons:
ThatPie
2/23/19, 10:49 AM
#1

Du kan redigera ditt inlägg upp till 20 min efter att du skapat det genom att klicka på kugghjulet nere i hörnet och sedan på ”redigera”. Efter det kan du inte. Användarnamn får du kontakta Niklas (hittar honom på support i fokus) om du vill ändra. Om jag minns rätt så kan inte du själv ta bort ett inlägg, utan du får kontakta admin för den sidan.

Carmarino
2/23/19, 11:10 AM
#2

#1 Det är väl en timme efter man skapat inlägget som man kan redigera det?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

ThatPie
2/23/19, 1:54 PM
#3

#2 ja det kan det vara, mins faktiskt inte exat :P

Honestyisdead
2/23/19, 2:43 PM
#4

Man kan inte radera sina inlägg. Man kan redogera sina inlägg under en timme.

Hedi
2/24/19, 9:32 AM
#5

Tack, hur kan jag kontakta admin !?

Herveaux
2/24/19, 9:50 AM
#6

Om du vill ändra eller radera ett inlägg på ett av forumen så kontaktar du forumets Admin, som du hittar under fliken "Om sajten" här ovanför. 
Här på Kvinna iFokus är det Hera som är Admin. 
Du kan skicka ett PM (privat meddelande) till henne här:
https://kvinna.ifokus.se/users/4d7122dbb9cb4620e903d95d-hera

Vill du byta ditt användarnamn så kontaktar du Niklas som är en av killarnabakom hela iFokus-plattformen. 
Du kan skicka ett PM (privat meddelande) till honom här:
https://support.ifokus.se/users/4d712273b9cb4620e9034745-niklas


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Carmarino
2/24/19, 11:50 AM
#7

Eftersom det är en del sajter som saknar aktiv Sajtvärd så kan det vara bra att kolla när den var inloggad senast. Om det är flera månader sedan så kan man istället kolla på medarbetarna och se om det är någon av dem som varit aktiv de senaste dagarna.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: