Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 1131 ggr
Anonymos
1/28/19, 3:10 PM

Inget pirr..

Jag har ingen sexlust. Sedan jag började äta Cilest för cirka sju år sedan har det vart som bortblåst… Ändå har jag bytt p-piller och partner och liknande… Upplever orgasm och blir ju upphetsad men själva pirret finns inte.. Och nu har vi provat typ allt! Pratade med en barnmorska som sa att vissa aldrig känner något pirr… Tycker det känns jättekonstigt! Vad ska jag göra?

/Anonymos

Annons:
Anonymos
1/28/19, 3:10 PM
#1

Kan tillägga att jag inte äter några p-medel nu ….

/Anonymos

Maria
1/28/19, 3:26 PM
#2

Du blir upphetsad och upplever orgasm men har ingen sexlust?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anonymos
1/28/19, 3:30 PM
#3

#2 Exakt!

/Anonymos

smahara
1/28/19, 4:04 PM
#4

Jag förstår nog inte. Att vara upphetsad och att ha sexlust är väl samma sak?

taxarärbäst
1/28/19, 6:34 PM
#5

jag känner inget heller! men tror att det beror på mina mediciner också men jag är ändå inte intresserad av sex så det plågar mig inte

TheaV
1/29/19, 3:56 AM
#6

Jag fick så när jag använde p-stav, tog säkert tre år innan det gick tillbaka till det normala efter att jag tog ur den.

Annons:
Zadeira
2/1/19, 12:56 PM
#7

#4 Jag tänker såhär att det inte behöver vara samma sak. Tex så kan min kropp ibland reagera upphetsat, blir våt osv medan jag inte alls är sugen på det mentalt. Då har jag ingen lust till sex, men kroppen blir upphetsad. Ibland är det tvärt om för mig, att jag blir kåt i hjärnan men kroppen vill inte alls ha sex. Så för mig är det skillnad på att ha sexlust och vara upphetsad. Ofta kommer de två hand i hand, men inte alltid.

Upp till toppen
Annons: