Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 847 ggr
Anonymmmmmmm
2019-01-04 02:00

Mellanblödningar

Hej! Jag undrar om någon sitter uppe just eller om alla sover? Jag har iallafall några frågor om mellanblödningar, tacksam för svar! Jag fick mens i sjuan (går i åttan nu) och har aldrig haft mellanblödningar. Veckan innan jul fick jag min vanliga mens. Sen några dagar efter jul fick jag mens igen (trodde jag) och blev lite rädd. Googlade upp det och det var alltså en mellanblödning. Försökte googla upp fakta om det men jag hittade ingen bra hemsida där jag verkligen fick de svaren som jag ville ha. Så jag ställer den här! 1. Kan mellanblödningar vara i en hel vecka 2. Kan det vara ganska mycket mens, och inte bara ”litegrann” 3. Betyder dethär att jag inte har mens nästa gång som jag ”ska” ha den (om jag har haft mellanblödningen i en vecka). Det var dem frågorna, jättetacksam för svar! Förlåt för dålig grammatik och meningsuppbyggnad, klockan är 2 på natten och jag är ganska trött <3

Annons:
AlvaU
2019-01-21 14:13
#1

Mensen kan spela alla möjliga spratt :) Är du orolig så ring BM eller UMO, där finns det experter. Jag har för mig att min mens spökade rätt rejält de första åren.

Dock brukade mina mellanblödningar bara vara "gammalt mens" och inte så mycket.

Det är möjligt att mensen tar tid på sig till nästa gång, men den kan också komma då den brukar :)

Upp till toppen
Annons: