Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1018 ggr
Joel95a
12/15/18, 12:20 AM

Läs

Jag vill gå rakt på sak, och hoppas på att kunna få ett svar: Jag är i oskuld pga två saker. Jag har diagnosen epilepsi, fast efter fyra operationer så är det inget större beskymmer, men det största problemet: Storleken, främst lägnden som varit en stor skam i flera år. Jag är mest ute efter ett seriöst förhållande med en kvinna, någon som jag kan gosa med i soffan när vi ser på en film tillsammans. Men jag vill inte vara en besvikelse i våra "privata ärenden". Vad kan jag göra, eller finns det något jag kan göra?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
ThatPie
12/16/18, 12:48 AM
#2

Längd och dess like har ingen betydelse alls om det är ett seröst förhållande där ”kopplingen” och känslorna för varandra är det viktiga. Så tänk inte på det. Sedan är det ofta så att man inte precis hittar denna typ av förhållande för att man går omkring och letar, utan det mer bara händer (av min erfarenhet). Så vet inte riktigt om ”det finns något att göra åt det”.

-Aida-
12/17/18, 5:33 PM
#3

De flesta kvinnor som varit med män har fått erfara de flesta olika storlekar och variationer precis som män också fått göra, kvinnor varierar också väldigt mycket i storlek och utseende i underlivet. Sen är det olika vad man uppfattar som stort och litet, en snubbe som är liten för en kvinna kan vara stor för en annan kvinna, alla är vi formade på olika sätt. Storleken väger inte över personen man älskar, vill man ha ett liv tillsammans så spelar det ingen roll vad man har att komma med.
Det finns inte mycket du kan göra egentligen, det är lite vänta och se vad din framtida partner kommer tycka om, man får lära sig utav varandra.

Upp till toppen
Annons: