Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1512 ggr
powerade
2018-12-10 00:09

Krydda till sexet

En lite nyfiken fråga för tips och ideer. Vad gör ni för att krydda till sexet lite extra?

Annons:
Tiktak697
2018-12-10 21:40
#1

Oj svårt men spontanitet ? Om någon av oss vill något säger vi alldrog nej tex för att ibland kan man hamna i en fas där man har olika mycke lust . Men är han sugen och jag i te går jag med på det. Och det går att göra så mycket . Jag gör alltid en avsugning. Kan gimmick med fråga vill du ha en ? Och så får han svara ja eller nej om han ej redan är hård får man ordna de . Vi springer på någon toalet eller i ett hörn någonstans. Lite så så att så fort man vill ordnar man med det och det är lite spännande och farligt så som vi gör det . Sover jag eller han får vi väcka varandra mm. Men nej får inte finnas för att bibehållanunderhålla sexlusten så har de fungerat grymt för oss

Mvh Tiktak

Sarafiaklara
2018-12-18 00:55
#2

#1 Intressant för jag känner lite tvärtom, att det förstör min lust långsiktigt att göra saker när jag inte är sugen. #0 Om du gillar att läsa är mitt tips erotiska böcker/noveller. Finns massor att få tag på anpassat till olika smak och tillfällen på ex. iBooks eller Evernightpublishing.

Linn Is The New
2018-12-19 14:29
#3

Köper extra sexiga underkläder, skickar lite sexiga kort till varandra och pratar snusk via telefonen. Sen lite allt möjligt, vuxen.se har många roliga sexspel och leksaker som man kan använda som par. 

Men jag antar att du söker efter tips och därefter rekommenderar jag dig att läsa sexnoveller eller liknande, för då kanske du hittar något du vill testa och kanske skulle tända mer på :)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: