Den kvinnliga kroppen

Blir inte våt

2018-12-01 19:30 #0 av: Randomel93

Sen jag tog p-spruta så har jag mycket svårt att bli våt under förspel/samlag/onani vilket inte var ett problem innan. Det är en vanlig biverkning av vad jag förstått.
Har ni några tips på hjälpmedel? Finns det viagraliknande för kvinnor?

Anmäl
2018-12-01 19:38 #1 av: Hera

Glidmedel. Finns inga piller som gör en våt.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-12-02 22:27 #2 av: Forest

Har du varit hos din gynekolog och undersökt dig? Det är rätt vanligt att kvinnor blir torra av hormonella preventivmedel.
Glidmedel är det jag med skulle tipsa om. Hur länge har du tagit p-sprutan?

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2018-12-03 04:59 #3 av: Randomel93

Jag har tagit två stycken hittils så i tretton veckor.
Men jag tror faktiskt att jag löste det, jag testade en klitoriskräm och det sa bara pang efter några minuter så jag behövde helt enkelt bara mer yttre stimulans, men tack för hjälpen! :)

Anmäl
2018-12-03 20:52 #4 av: Forest

3 skönt att du hitta din lösning 👍

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.