Jag behöver nog mest skriva av mig, och jag använder anonymfunktionen (om det är ok?) då jag är lite rädd för att råka illa ut.
Såhär är det i alla fall. Personen som sexuellt utnyttjade mig under en tid bestämde sig plötsligt en dag för att jag inte var rolig längre och slutade prata med mig (vilket iofs är bra. Personen gjorde ju mig en tjänst). DÄREMOT har personen fått för sig att eftersom han inte längre vill ha med mig att göra ska jag upphöra att existera helt. Jag har, enligt honom, ingen rätt att befinna mig på vissa platser eller prata om det som hänt för då "trakasserar " jag och "förföljer" honom och nu har det gått så långt att han hotar mig med att gå till polis och "ställa till ett jävla helvete" om jag inte slutar med att "försöka förstöra hans liv."
Det är helt absurda anklagelser och jag vet ju att han inte har någon rätt att förbjuda mig att göra nånting, men jag är ändå rädd och känner mig så himla hjälplös. Jag vill, av ren princip INTE göra som han säger, för då har han ju vunnit. Varför ska jag behöva sitta inlåst inomhus eller noga överväga vilka vägar jag tar och vilka platser jag besöker för att ta hänsyn till HONOM liksom? Det är ju han som bör flytta så långt bort som möjligt då i så fall om han nu känner sig så hotad av min närvaro. Samtidigt är jag rädd och känner en stark oro varje gång jag går ut att jag ska råka stöta på honom och därför bli anklagad för något. Han verkar vara så djupt inne i sina lögner och paranoida tankar att han tror på dem. Han har aldrig varit våldsam och aldrig hotat mig med våld , MEN han blir mer och mer omotiverat aggressiv och paranoid för var dag. I hans värld är jag liksom roten till allt ont, och om han har den övertygelsen, vem vet vad han kan hitta på för att "försvara" sig mot mig då? :(
Vet inte varför jag skriver detta egentligen, behöver nog bara höra från andra att det inte är jag som gör fel :(