Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1808 ggr
Körsbärstilda
10/31/18, 7:00 PM

Smuts vid klitoris

Hej! Som jag har fattat det så här vi tjejer också förhud. Jag har problem med att de åker in smuts mellan klitoris och förhuden. Jag vet att man ska tvätta med vatten, men jag gör det Men tycker inte att det hjälper och sen känns det som att det blir så torrt. Är jag den enda som är med om detta? Och har ni något tips på vad jag kan göra?

Annons:
Maleficum
10/31/18, 7:24 PM
#1

Har själv inga problem med smuts (trots piercing) men känner du det blir torrt skulle jag rekommendera att använda lite kokosolja :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Carrosh
10/31/18, 8:23 PM
#2

Hur menar du med smuts? Det brukar ju bildas en gulvit vätska där för att skydda mot torrhet, den är ju rätt enkel att tvätta bort med vatten i duschen.

Eller har du regelrätt smuts som kommer in i trosorna och fastnar just där?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Körsbärstilda
10/31/18, 9:01 PM
#3

Det är inte den vätskan som ska vara där, det är liksom smuts

Carrosh
11/1/18, 10:00 PM
#4

Hm, har aldrig hört talas om att man får smuts på det viset. Inte ludd från trosorna som kommer dit då? Eller gör du något om dagarna som orsakar detta? Att du arbetar i en miljö där hela du blir skitig?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Åsa S
11/2/18, 7:43 AM
#5

Aldrig hört talas om smuts där viss beläggning ska det ju vara. Men kommer det in nått kan det ju vara så att man tagit bort barriären som skyddar mot smuts = man har rakat bort håret det finns ju där av en anledning.

pyromanen
11/3/18, 9:59 AM
#6

Svårt att förstå vart smuts skulle komma från och hur der skulle lyckas ta sig in där. Genom flera lagar kläder, förbi yttre blygdläppar…?

Annons:
nypisnina
11/8/18, 1:03 AM
#7

Du menar inte fläns? Alltså som en vit beläggning? Jag kan rekommendera dig att tvätta av området med olja. Olja gör rent men lämnar kvar fukt så man inte blir torr. Själv använder jag helst barnolja eller olivolja.

Upp till toppen
Annons: