Fysisk hälsa

Tarmbakterier farligt?

2018-10-09 19:07 #0 av: Malexandra

Jo jag undrar en sak hur farligt det är att få tarmbakterier i slidan och övriga underlivet. Om man råkat få typ bajs där hur farligt är det och vad gör man åt det? Såklart tvättar sig men förutom det? Måste man gå och undersöka sig för att det kan vara farligt att få bajs i underlivet? Eller är det bara göra rent och inget kommer hända?

(SERIÖS FRÅGA!!! så snälla svara )

Anmäl
2018-10-09 19:24 #1 av: Hera

Det kan orsaka infektion om man har otur. Läkare uppsöker man först om man får symtom på urinvägsinfektion. 

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-10-09 20:51 #2 av: Malexandra

Det var 3 dagar sedan och jag märkte inget först. Inte förrän idag svider det som eld när jag kissar. Plus att det är väldigt ömt liksom på utsidan. Att tex torka mig efter jag kissat och tex av att bara ha trosan mot underlivet när jag rör mig gör ont..

Jag har aldrig haft urinvägsinfektion så jag har inget att jämföra med men antar att det känns såhär? Men jag har ingen klåda alls om man nu brukar ha det.

Jag dricker massor av citronvatten och hoppas det kan hjälpa.

Anmäl
2018-10-10 23:38 #3 av: Galenidjur

Gör det så ont ska du uppsöka läkare så snabbt om möjligt tycker jag .

StjärnorMedarbetare på jattekanin.ifokusStjärnor
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anmäl
2018-10-11 09:12 #4 av: Sarah

Låter som urinvägsinfektion. Åk till läkare så att du kan få penicillin om det behövs. Obehandlad kan det gå upp i njurarna. Citron hjälper inte.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.