Annons:
Etikettsamhälle-och-feminism
Läst 1077 ggr
Bjornberg
2018-08-07 21:15

Borttagen från Instagram

Hejsan damer (och herrar) Vet inte om gruppen blev rätt nu men men. I början av förra veckan då jag skulle in på Instagram var jag utloggad, inget konstigt med det så försökte bara logga in igen. Då möttes jag av meddelandet "Ditt konto har inaktiverats eftersom det bryter mot våra villkor. Läs om hur du kan återställa ditt konto." Klickade mig vidare och fick då veta att mitt konto inaktiverats med grunden att jag utgett mig för att vara någon annan (stämmer inte öht). Gjorde en anmälan och skickade foto på id-handling (körkort) precis som det stod att man skulle göra om man misstänkte att det var ett misstag, vilket det ju är. När jag skickar in anmälan stod det att man skulle få ett mejl om det strax efter. Har inte fått något mejl än. Nu har det gått över en vecka och ingenting har hänt, om jag försöker logga in kommer samma meddelande upp. Har även testat att anmäla misstaget fler gånger men ingenting händer iallafall. Har någon varit med om liknande? Känner mig extremt kränkt och förstår inte vad som har hänt eller varför. Är mest bara ledsen över mina förlorade bilder och relationer.

Annons:
Fridaaaa
2018-08-07 21:34
#1

Kollat skräpposten?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Bjornberg
2018-08-07 22:03
#2

#1 Kollat överallt

Upp till toppen
Annons: