Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1103 ggr
Anonymos
7/22/18, 2:17 PM

Vad ska jag göra??

Är så ledsen… sedan 3 år tillbaka har jag varit tillsammans med en kille. Vi har haft det bra, lite motgångar till & från och framförallt i början när jag hade det struligt med mycket annat i livet.. Han fanns alltid där i alla fall. När allt började bli bra i mitt liv kändes det ibland som han hade tröttnat på mig.. en kväll fick jag veta att han hade varit i kontakt med andra kvinnor & flirtat med dem! Jag tog det som att det var mitt fel för att han hade ju gjort det när Vi hade det tufft så jag gick bara vidare från det med honom.. La inte så mcket vikt i vad han faktiskt gjort! Det senaste året har vart tufft. Jag har fått mycket påpekningar om mitt sätt att bete mig, sättet att uttrycka mig, sättet jag klär mig. Påstår jag att något är fel som han gör så får jag höra att det bara är jag som inte kan acceptera att han har rätt… Han gör aldrig fel & säger jag något som jag tycker känns tokigt så säger han att jag ljuger. Jag vet inte vad jag vill längre… Jag är ständigt rädd att bete mig fel eller uttrycka mig tokigt. Jag vågar inte göra slut!

/Anonymos

Annons:
Carrosh
7/22/18, 2:19 PM
#1

Det låter som att han försöker kontrollera dig! Stanna inte kvar! Kan inte han ens stå för det han gjort (att flirta med andra kvinnor) och skylla det på dig så är han inte mycket att ha. Stå upp för dig själv och låt inte någon partner trycka ner dig på det här sättet! Du är värd bättre!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anonymos
7/22/18, 3:02 PM
#2

#1 Han vet att han gjort fel och var jätteledsen då… men ibland när han gör fel eller gör saker som sårar mig skyller han på mig… Jag kan aldrig acceptera att han har rätt säger han.

/Anonymos

Thessan_H
7/22/18, 4:23 PM
#3

Det är aldrig okej att han, eller någon annan, skyller sina misstag och handlingar på dig eller andra. Han trycker ner dig för att stärka sig själv. En sån kille är förödande att leva med, han kommer bara förstöra dig totalt och få dig att känna dig värdelös. Det är han som är värdelös!!! Du förtjänar riktig kärlek och respekt!!!

Caeli
7/23/18, 10:40 AM
#4

När ditt liv var struligt och du inte mådde så bra då var eran relation bättre? Låter i mina öron som att han inte riktigt klarar av en starkare och mera självständig upplaga av dig! Tror att ni behöver hjälp - antingen du själv för att kunna ta dig ur relationen eller båda tillsammans om du anser att det finns något som går att satsa vidare på. För så här kan han/ni inte fortsätta, det blir inte bättre snarare tvärtom!

Upp till toppen
Annons: