Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1047 ggr
[90hey]
5/18/18, 9:46 AM

Är de vanligt? (tända på blod osv) (x)

Min pojkvän tänder på konstiga saker, typ som att ha sex med en tjej som har svimmat pga hon är drogad, (han berätta att det var en fantasi)

han har även pratat om att få rista in sitt namn med en kniv på mitt bröst.

 Jag har vart inne på hardcore bdsm, men detta låter extremt även om det är fantasi. väcker farhågor hos mig, att en person med såna här fantasier.. kanske kan spåra ur? eller överreagerar jag?

Annons:
OlgaMaria
5/18/18, 11:13 AM
#1

Det låter långt ifrån normalt och inte alls sunt. Du borde reagera starkt på detta!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Magrat
5/18/18, 11:33 AM
#2

Jag säger tvärtom. Ja tänder på både knife play och needle play. Tyvärr är jag självskadare så jag har gett upp knife play. Tror du kan få mer nyanserade svar om du ställer din fråga på Darkside. Knife play hör ju ändå till edgeplay och kan uppfattas som extremt av dem som inte är insatta i det.

Kom ihåg Your Kink Is Not My Kink But Your Kink Is Ok

Däremot att komma ihåg, man leker inte hursomhelst med knivar, man ser till att allt är descinficerat, man skär inte, man rispar lätt så att det inte lämnar permanenta ärr, man kommunicerar noga -och- det absolut viktigaste;
Man gör absolut ingenting som man inte känner sig bekväm med!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[134643]
5/18/18, 1:17 PM
#3

Jag tycker inte att hans fantasier i sig är något problem, problemet kommer om han vill göra saker du inte vill göra, och ni inte kan kompromissa och han inte kan leva utan det. Jag tycker att ni behöver prata ordentligt om det, se till så att ni är på samma sida och fråga om han är okej med att bortstå från att göra de saker du inte vill.

[90hey]
5/18/18, 3:05 PM
#4

ok ja jag dömer inte, undrade mer över om sånt kan spåra ur lätt

tiger tok
5/18/18, 3:28 PM
#5

Du får ju känna vad du kan gå med på, om du inte alls vill ta del av hans fantasier är ju det något ni måste lösa, om han inte kan vara utan det dvs. Men nä, jag tror inte det är något fara, man ta som vana att alltid kommunicera om vad ni vill göra tillsammans!

[134643]
5/18/18, 4:42 PM
#6

#4 Jag tror att det beror på personen. Det är bara vad jag tror, men jag tror att din magkänsla borde säga dig om du är rädd att han ska agera utan din tillåtelse eller inte.

Annons:
tjocka anna
5/18/18, 10:00 PM
#7

Tycker det låter sjukt. Det är ju inte "bara" en fantasi eftersom du säger att han ju "vill rista in sitt namn med kniv på ditt bröst"

[90hey]
5/20/18, 9:27 AM
#8

Jag tyckte den biten lät sjuk också, för han vill göra det och han tog även upp att det skulle ärra som en tatuering.. med hans namn..  men iallafall han är ärlig om det,

Scintilla
5/20/18, 10:29 AM
#9

#8 tycker också det låter oroande så håller med #2 om att skriva det på darkside där det kanske finns fler erfarna människor. Och nämn gärna då det du skrev här i #8 också.

Upp till toppen
Annons: