Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1533 ggr
[90hey]
2018-05-15 09:51

Brun utan sol

Hur applicerar ni brun utan sol för å få de å se naturligt ut, inklusive ryggen? Och vad rekommenderar ni för brun utan sol? Jag är en nybörjare o relativt dålig på allt som har med precision och göra, gärna något enkelt tips. Ska man applicera överallt?

Annons:
nypisnina
2018-05-15 10:14
#1

Jag kan verkligen rekommendera cocoa brown, det går inte att misslyckas, har smörjt min egen rygg och tycker att det har sett fläckigt ut men det blir alltid jämnt och fint resultat, och dessutom naturligt. Jag rekommenderar en BUS handske när man applicerar, det sätter sig som attan i handflatorna annars. 

https://www.apotea.se/cocoa-brown-1-hour-tan-dark-150-ml?gclid=EAIaIQobChMI1cbP16KH2wIVg9CyCh2qUgS0EAYYASABEgJAZ_D_BwE

Honestyisdead
2018-05-15 10:15
#2

Det blir aldrig bra på mig. Trots att jag följer instruktioner blir det ojämnt. Har testat olika märke. Både billiga och dyrare.

Ryggen får man be om hjälp med.

nypisnina
2018-05-15 10:19
#3

#2 Har du provat cocoa brown? 

Insåg just att jag nog kan smörja min egen rygg p.g.a. att jag är överrörlig, det kanske inte hade varit så lätt annars. 😊

Honestyisdead
2018-05-15 10:40
#4

#3 Nej den har jag inte testat. Har kikat på den.

Sattyg
2018-05-15 10:44
#5

Håller med om cocoa brown, men glöm inte att använda handsken. Ryggen är svår att nå själv, men jag såg nånstans (minns inte var) att det hade kommit ut en slags applikator för just ryggen men ett långt handtag och en "platta" längst ut gjord i samma material som handsken.

Cocoa brown ger en ganska intensiv brun färg så om du är osäker kanske du ska testa en sk gradual tan istället, det finns många sorter och den jag använder kommer från James Read Tan.

Honestyisdead
2018-05-15 10:47
#6

#5 Det är just därför jag inte vågat mig på cocoa. Jag är likblek.

Annons:
emeliiiiieee
2018-05-15 10:48
#7