Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1501 ggr
[90hey]
5/9/18, 12:30 AM

veet hair removal

Tycker ni veet hair removal kräm funkar? vet de inte är bra med dem kemiska ämnena, men funkar den?

Annons:
Scorpio97
5/9/18, 12:33 AM
#1

För mig fungerade det väldigt dåligt. Provade först den för känslig hud och sedan den vanliga, samt att ha på det längre än man skulle. Blev en massa hårstrån kvar oavsett hur jag gjorde.


//Jessie

JoannaLi
5/9/18, 12:47 AM
#2

För mig funkar den! Jag får dock ge den ganska ordentligt med tid, men gör jag det så funkar den finfint. Några hår blir kvar, men 3-4 hår per ben kan jag leva med. Något måste ju rakhyveln få göra!

[90hey]
5/9/18, 12:57 AM
#3

#2 känns det skonsammare enligt dig än å dra med rakhyveln?

JoannaLi
5/9/18, 1:25 AM
#4

#3 För min hud - absolut :)

Honestyisdead
5/9/18, 8:55 AM
#5

Fungerar inte på mig.

Lona
5/9/18, 7:10 PM
#6

Funkar inte på mig heller, ens på tunnare hårstrån.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
powerade
5/9/18, 9:00 PM
#7

Lämnar kvar en hel del hår för mig.. Men funkar absolut bättre än vax enligt mina erfarenheter iallafall

Aleya
5/9/18, 10:19 PM
#8

Fick bara hemska utslag av den där krämen. Så jag råder dolk att vara försiktig med den.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Calcifer
5/10/18, 8:39 PM
#9

Fungerar fint för mig, enda sättet jag orkar ha lena ben på sommaren för är alldeles för lat för att raka. Brukar smeta på krämen medan jag tar ett bad, sen ligga lite galet och tömma ut vattnet medan jag låter medlet verka och sen har jag noll problem med att få bort typ 95% av håret. Lite måste jag gå efter med rakhyvel. Aldrig fått utslag, varken på ben eller under armar. Brukar låta krämen verka under så lång tid det tar för badet att tömmas vilket är ungefär 5-6 minuter och har aldrig varit några problem.

Jag får mer problem om jag rakar.

Däremot vore det klokt att försöka på en liten bit hud först på benet, och hålla noga koll på klockan åtminstone första gångerna och inte låta krämen verka för länge. Upptäcker du att det kliar eller svider så låter du bli att använda den helt enkelt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: