Annons:
Etikettsamhälle-och-feminism
Läst 2340 ggr
Anonym
Anonym
4/28/18, 7:40 AM

Äckliga samhälle (X) pedofili

Asså jag blir så rädd, äcklad och arg av det här! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Jag stod och väntade på bussen, och då kommer det en annan buss som stannar för att släppa av människor. Och en av dessa människor är ett kännt fyllo i min förort. Jag hoppas att han inte ska börja prata med mig, men det gör han självklart. Han frågar vilken dag det är och jag svarar, tänker att om jag är trevlig är han det också.. Men han pratar bara mer och mer. Berättar historier om sin familj (men erkänner sedan att han ljuger), undrar vad jag är bra på, undrar om jag kan sjunga (vilket jag nekar till). Men sedan är det värsta, han säger att jag "är lite snygg", undrar om jag varit ihop med en man förut, undrar om jag fått mens (så uppenbarligen visste han jag är ganska ung), om jag har druckit alkohol någongång. Och sedan säger han "fan va snygg du är" (vilket han också upprepar flera gånger). Och jag blir så äcklad och rädd. Han frågar vad jag har i påsen jag håller i handen, vad jag håller i andra handen (jag vart ju rädd att han skulle vilja ta sakerna ifrån mig) Men det absolut värsta är när han frågar om jag har några bröst, och om han kan få se en tutte! Sedan kom bussen som tur var, men jag kände mig så utsatt, jag var livrädd att han skulle försöka ta på mig, eller sno mina grejer! Och jag blir stressad, för tänk om jag möter honom, och han känner igen mig?! Jag kommer polisanmäla det här, men det är just att om han känner igen mig som gör mig rädd. Hur ska jag ställa mig till det? (En viktig detalj i det hela är att jag är bara 14 år!)

Annons:
Granja Del Toro
4/28/18, 7:55 AM
#1

Men gud vilken pervers oförkämd typ . Förstår att du blev äcklad! 😕

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

MonicaLagerquist
4/28/18, 8:04 AM
#2

Det är inte mycket att hänga upp sig på. Fulla människor gör konstiga saker,inte alls säker att han är farlig för det. 

Vänd dig bort och prata inte med honom.

Känner du dig hotat kan du ju be någon annan som står och väntar på bussen stå bredvid dig.

Stolt ägare till fem La permer

PuffeSnutt
4/28/18, 8:35 AM
#3

Usch vad hemskt! Visste han att du bara var minderårig och gjorde det här? Det är såklart aldrig okej men det är ändå värre när det gäller minderåriga!

Äta, Sova, Netflix<3

tiger tok
4/28/18, 8:44 AM
#4

#2 ska vi bara låta fulla människor i samhället göra/ säga som de vill "för de är fulla"? Det är inte alltid så lätt att vända sig om, om TS kände sig hotad vill man väl inte stå med ryggen mot den som uppfattas hotfull? Eller tänk om det hade varit ett ännu mindre barn, typ tio år? Då kanske den faktiskt hade visat "brösten" för denna fulla människa.

Denna kommentar har tagits bort.
Blanksteg
4/28/18, 11:30 AM
#6

Polisanmäl oavsett hur mycket snubben druckit. Spelar ingen roll. Det där är absolut inte ok. Jag har aldrig varit full, så vet inte hur man blir då. Men människor ska väl inte få komma undan bara för att de var berusade? Snubben bör ju få ett wake up-call och sluta dricka. Han bör få hjälp, och då är det ju även bra för hans skull att polisanmäla (men ts ska naturligtvis polisanmäla för sin egen skull och inte ta nåt ansvar för honom).

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Sindri
4/28/18, 4:15 PM
#8

Vad jag önskar att alla människor fick träna sig att helt enkelt ryta ifrån i såna här situationer. Bara skälla ut dem helt enkelt, gärna så att folk i närheten hör.
Det är BARA de som antastar andra som gör fel och som skall skämmas.

Det där är något för skolor att ta upp och jobba med. Och berätta för alla vad som hänt, det är absolut inget DU skall skämmas för. Om du smyger och är rädd att andra skall få veta så bygger det på tystnadskulturen. Sånt här har kunnat fortgå i alla år för att de som blir utsatta skäms och inte vill berätta. GRRRR! Blir helt galen av sånt beteende.

Jättebra att du vet vem det är. Se till att alla får veta och att andra skall akta sig för honom.  Och det är definitivt inte bara fyllesnack, det är en grov kränkning av en annan människa.

Honestyisdead
5/1/18, 10:09 AM
#9

#7 Dina inlägg röstades bort eftersom du skrev anonymt. Den funktionen är inte till för helt vanliga inlägg.

[90hey]
5/9/18, 12:55 AM
#10

#2 uppenbarligen är gubben "farlig" han säger sådana saker till ett BARN, ingen ursäkt att man är full. Ord skadar också. 

Och TS det är rätt att säga ifrån - men var också försiktig då främlingar kan vara farliga, vänd dig till ngn i närheten, ring någon?

Tror inte du behöver vara rädd att se honom igen du är nog inte den enda han utsätter sådant för

Du kan också prata med någon om detta, men försök att gå vidare alla är inte så här otäcka jag lovar..

Lona
5/9/18, 7:16 PM
#11

#8, Det är lite bättre med det nu i skolorna tror jag, barnen får lära sig att de har rätt att säga "nej" när någon vill göra något de tycker är obehagligt, som att tex kramas - men från det steget till att verkligen kunna säga ifrån är det tyvärr väldigt långt.😕
Dessvärre handlar det ju inte bara om "fulla snuskgubbar" på hållplatserna (tillräckligt illa i och för sig) utan om värre saker än så.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: