Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1461 ggr
[90hey]
4/18/18, 8:02 PM

matcha med strumpbyxa?

hur matchar man ett par svarta liite genomskinliga tights/strumpbyxor bäst? 

tycker ni det är snyggt med ngn svart kjol till det, till knän eller kortare? Längre? vad för tröja kan vara snyggt att ha till? eller kanske man bara kan ha en lång tröja? gillar inte klänningar så mycket..  gillar inte och visa benen nakna så mycket, vad tycker ni är fint?

typ som såna; http://www2.hm.com/sv_se/productpage.0240561001.html

tänker jag på..

Annons:
OlgaMaria
4/19/18, 3:13 PM
#1

Till svarta strumpbyxor kan du ha kjolar i alla olika längder och färger. Långa tröjor är också snyggt till.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[90hey]
4/19/18, 5:33 PM
#2

är det fint med typ sneakers till? har bara det.. mer tygskor svarta.

OlgaMaria
4/19/18, 5:48 PM
#3

#2 Det går bra, framför allt om man är ung. Sneakers plus strumpbyxor känns ungdomligt.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[134643]
4/19/18, 5:58 PM
#4

Håller med, du kan i princip ha vilka kjolar, klänningar och långa tröjor till som du vill. Sneakers går jättebra, det brukar jag ha till vardags :)

[90hey]
4/19/18, 8:17 PM
#5

är 23.. antar jag är ganska ung fram till 25 iaf 🤔

sp0ngeb0b
4/20/18, 2:15 AM
#6

För några år sen hade jag en stor favoritoutfit under hösten, vintern och våren. Det var en lång, mörkgrå stickad tröja (inte så tjock utan ganska tunn), den gick kanske nerför halva låren. Till den hade jag sånna liknande strumpbyxor, tjocka stickade strumpor och kängor. Det var typ världens skönaste outfit.

Men jag tycker att det passar ihop med alla möjliga kjolar, klänningar, shorts och långa tröjor. Skulle dock inte rekommendera dig att ha dem ihop med vita eller andra ljusa kjolar/klänningar, tycker det ser lite konstigt ut men det kanske bara är min åsikt, hehe. Jag tycker det passar bäst med mörkare kläder, alternativt starka färger som rött, gult, blått osv.

Annons:
Upp till toppen
Annons: