Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 4539 ggr
yolanda1
4/6/18, 11:57 PM

konstiga symptom...

Det började för 1 vecka sen då jag fick ont ca 5 cm under naveln, det högg till så jag inte ens kan stå upp. Sen fick jag ont på sidorna, vid äggstockarna ungefär.. efter det ont i ländryggen, även ont i underlivet. Först tänkte jag att det var urinvägsinfektion men har inte ont när jag kissar.. sen idag hände det konstigaste, jag satt i bilen och kände att det kom slem i trosan.. sen när jag kom hem och gick på toa så åkte det ut en tjock vit klump.. fattar ingenting. Är det Svamp?

Har fått mer smärtor både mitt i magen och på sidorna men även i underlivet.. 

Har ingen feber

Annons:
tlover
4/7/18, 12:35 AM
#1

Kan det vara så att du har ägglossning? Värktabletter kan ev hjälpa isåfall

l'm back

yolanda1
4/7/18, 11:44 AM
#2

Jag vet inte.. i sådana fall har jag haft ägglossning i en vecka.. och när jag har ägglossning så brukar jag har segt genomskinligt slem men det var som en vit klump, samma sak hände idag. Nån annan som har så här?

cissi_1993
4/8/18, 4:37 PM
#3

jag vet inte vad det är men ring 1177 dom vet om du borde söka hjälp för det eller inte. 

hoppas det löser sig.

Annielle
4/14/18, 9:23 PM
#4

Hur har det gått? Jag började fundera på äggstocksinflamation eller kanske någon könssjukdom?!?

Var dig själv, det finns redan så många andra.

yolanda1
4/27/18, 4:03 PM
#5

#4 smärtan har satt sig i ryggraden längst ner men nu har jag börjat få ont under naveln igen. Går i perioder under dagen och gör ont några sekunder sen släpper det. Har inte ont på sidorna längre..

Könssjukdom har jag inte ens reflekterat över..  men det kanske jag borde kolla upp.

MonicaLagerquist
4/27/18, 4:37 PM
#6

Urinbäckensinflamation. Senast jag hade det hade jag ingen feber alls.

Jag skulle ta kontakt med vården omgående.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
yolanda1
4/27/18, 7:22 PM
#7

#6 ok hade du ont hela tiden då eller till och från?

MonicaLagerquist
4/27/18, 7:50 PM
#8

#7 Ja
Jag mådde dåligt och hade ont .När jag väl kom till sjukhuset ville de lägga in mig direkt.Men jag ville inte bli inlagd så jag fick åka in en gång om dagen för sprutor och koll.

Stolt ägare till fem La permer

Annielle
4/28/18, 11:40 AM
#9

Håller med om att du ska kontakta vården omgående, vore ju hemskt onödigt om det gick så illa att du fick blodförgiftning, blev steril eller något annat allvarligt. Nu har du ju dessutom haft symptomen ett tag, dess tu viktigare att du kollar upp det då.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

yolanda1
4/28/18, 1:24 PM
#10

jo fast detta stämmer inte in på urinbäckeninflammation eftersom jag inte har ont hela tiden..

Sen var jag hos läkare för några dagar sedan och då sa han att det ev. kunde vara urinvägsinfektion men att han inte riktigt trodde det. Inte heller urinbäckeninflammation eftersom jag har ont i ryggraden inte på sidorna vid njurarna.. Får man ut geleklumpar när man har detta?

Väldigt konstigt är det iaf men får nog gå till en gynekolog också.

yolanda1
5/3/18, 10:33 PM
#11

Nu hände det igen, fick ut en större klump denna gången… det kanske är rejäla ägglossningar jag börjar få..

Annielle
5/4/18, 12:17 PM
#12

Om det bara är relaterat till en gång i månaden så kan det ju varas det, inte annars! Skulle annars uppsöka en gynekolog så snart som möjligt ochberätta om hur du har det/ har haft det en tid , bli undersökt osv.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

yolanda1
5/7/18, 12:16 AM
#13

Ja jag får nog göra de, har även förhöjd temp men ligger precis under 38 så har ingen feber. Men var hos läkaren och hade varken urinvägsinfektion eller njurbäckeninflammation..

Annons:
MonicaLagerquist
5/7/18, 8:27 AM
#14

#13 Har jag precis under 38 har jag feber. Ligger normalt på 36 i temp.

Stolt ägare till fem La permer

yolanda1
5/7/18, 10:44 AM
#15

#14 jo jag tycker också att jag har feber nu eftersom min normaltemp är 36,2, men enligt min läkare är det inte feber..

Annielle
5/7/18, 11:39 AM
#16

Tyvärr är bryr sig inte de flesta läkarna om vad man har för grundtemperatur. De anser att man måste ligga över 38 för att ha feber, vilket är för jäkligt rent ut sagt. Är själv en med låg normaltemperatur precis som ni och har man då 38 ä det ju visst feber, jag känner mig verkligen sjuk när jag har 38 temp. Har läst i läkartidningen om en läkare som vill få det här ändrat så att man faktiskt tog hänsyn till människors varierande normaltemperatur eftersom det är relevant….men det tar väl tid att få något ändrat som vanligt om det ens sker.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: