Den kvinnliga kroppen

konstiga symptom...

2018-04-06 23:57 #0 av: yolanda1

Det började för 1 vecka sen då jag fick ont ca 5 cm under naveln, det högg till så jag inte ens kan stå upp. Sen fick jag ont på sidorna, vid äggstockarna ungefär.. efter det ont i ländryggen, även ont i underlivet. Först tänkte jag att det var urinvägsinfektion men har inte ont när jag kissar.. sen idag hände det konstigaste, jag satt i bilen och kände att det kom slem i trosan.. sen när jag kom hem och gick på toa så åkte det ut en tjock vit klump.. fattar ingenting. Är det svamp?

Har fått mer smärtor både mitt i magen och på sidorna men även i underlivet.. 

Har ingen feber

Anmäl
2018-04-07 00:35 #1 av: tlover

Kan det vara så att du har ägglossning? Värktabletter kan ev hjälpa isåfall

Vad vill du läsa om i månadens tema inne på Te ifokus?
Vill du testa något nytt? testa provpåsar
Missa inte Te ifokus engelska lillasyster, Tea savvity

Anmäl
2018-04-07 11:44 #2 av: yolanda1

Jag vet inte.. i sådana fall har jag haft ägglossning i en vecka.. och när jag har ägglossning så brukar jag har segt genomskinligt slem men det var som en vit klump, samma sak hände idag. Nån annan som har så här?

Anmäl
2018-04-08 16:37 #3 av: cissi_1993

jag vet inte vad det är men ring 1177 dom vet om du borde söka hjälp för det eller inte. 

hoppas det löser sig.

Anmäl
2018-04-14 21:23 #4 av: Annielle

Hur har det gått? Jag började fundera på äggstocksinflamation eller kanske någon könssjukdom?!?

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.