Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 855 ggr
Anonymos
2018-03-28 16:09

Behöver bara lite pepp!

Alltså åh.. Det som känns just nu som att hela jorden gått under. Jag trodde att jag klarade en kurs helt innan jag gick på studieuppehåll men nu har jag tydligen en del kvar i den kursen. Det är i övrigt en mardrömskurs så nu måste jag kanske läsa om heeela den..

Alltså! Ge mig pepp att orka börja plugga till hösten igen och ta tag i det… Skulle ju ändå börja i höst men får då börja ännu tidigare än jag hade tänkt. Blöööö!😭

/Anonymos

Annons:
Granja Del Toro
2018-03-29 14:38
#1

Gör vad du kan, och är kursen olidlig så avsluta den och kursa i något annat. Eller påbörja samma kurs på ett annat ställe där de är trevligare. Jag studerade till kock, den studien var ett helvete för mig, läraren var hemskt otrevlig och själva studien var alltför stressig. Jag slutade på våren några veckor före mitt 3 år. För jag orkade inte med läraren och stressen från studierna till att bli kock. Men, du skall altid söka till något du brinner för, då brukar studierna ofta gå bättre. Så när man skall på kurs eller studera, fundera nogrant ut, vad du tycker är roligt och intressant och gå efter det..🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: