Annons:
Etikettsamlevnad
Läst 1605 ggr
Anonymos
2018-03-27 09:44

Varför vill han inte längre?

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i över 2 år. Vi har alltid haft ett bra sex, båda har känts nöjda. Nu på senare tid har det känts som att han inte har tid att få mig att njuta och gör jag närmande på att smeka honom försöker han ta bort mina händer och "skoja bort det". Jag får liksom inte ur honom om vad det är som gör att han gör så, han menar på att det är jag som ska njuta men när jag väl blir som mest sugen slutar han att smeka mig och säger att vi ska göra någonting annat (som t ex på morgonen blir det att äta frukost). 

Det känns inte som att det finns något intresse för sex överhuvudtaget längre och om vi väl har det känns det som att det är för min skull. 

Jag är inte duktig i allmänt att prata om saker och just sex är extra känsligt tycker jag. Han är mer öppensinnad än vad jag är så jag vet inte hur jag ska leda mig in på det då detta aldrig diskuterats innan som ett problem. 

Hur pratar ni sex med era partners och hur gör ni för att upptäcka nya saker i sexlivet?

/Anonymos

Annons:
Milkshake
2018-03-27 14:11
#1

Det enda sättet att veta hur han känner och varför han gör som han gör är att prata med honom, vi kan bara gissa. Jag hade en flickvän som hade väldigt svårt att prata om sex men via sms/chatt funkade det bättre.

[Devya]
2018-03-27 17:15
#2

Du måste bara prata med honom. Det finns nog inga omvägar där. Efter en tid blir man säkert van med att prata om sådana saker . Oberoende är kommunikation så viktigt i ett förhållande. Det är nog bara att ta tjuren vid hornen.

Gaara
2018-04-26 19:38
#3

Jag är i en period nu då jag inte är så sugen på sex. Det handlar endast om att jag helt enkelt inte har orken och lusten vilket troligtvis är orsakat pga mitt jobb som varit väldigt stressigt i nästan ett halvår. Jag har massor av andra symptom pga stressen med men jag kan göra precis som din pojkvän gör just för att jag helt enkelt inte orkar. Jag älskar min fästman men orken finns inte riktigt just nu helt enkelt. :)

sp0ngeb0b
2018-04-27 12:21
#4

Jag är lite i samma sits som din pojkvän, jag är typ aldrig sugen på sex. Jag har försökt förklara för min partner men han har mycket större lust än mig så det blir inte bra för någon av oss. 

Mitt tips är att fråga om något är fel eller bara berätta hur du känner, så kanske han gör detsamma. Vad du än gör, försök inte att få honom att vilja ha sex på något sätt, det kommer troligen bara resultera i motsatsen.

powerade
2018-04-30 14:07
#5

Bäst är ju att prata om det. Allt är ju mycket enklare om man får veta bakomliggande orsak :)

powerade
2018-04-30 14:07
#6

Bäst är ju att prata om det. Allt är ju mycket enklare om man får veta bakomliggande orsak :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: