Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 2113 ggr
Hejsvejsbanan
3/22/18, 11:30 PM

Varför ser min fiffi ut så?

Hej, det här är min fifi, rakade den precis innan kortet men, Om jag inte rakar tillräckligt ofta (3dje/4de vecka) så gör det så ont att man knappt kan röra med kläder och så liknandeochjag får röda prickar precis som på bilden och när jag rakar mig så försvinner prickarna efter max en dag. Och kommer tillbaka om jag inte rakar, har inte annars.

Annons:
Hejsvejsbanan
3/22/18, 11:31 PM
#1

Rakar även bara 'medhårs' och inte mothårs

[AnimeV4]
3/22/18, 11:32 PM
#2

Rakfinnar, skulle jag tro. Vissa kör parfymfri deo eller alsolsprit efteråt. Har du en ordentligt vass hyvel?

Lizelda
3/22/18, 11:33 PM
#3

RFSU har en kylande kräm typ som motverkar det, funkar skitbra! :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lona
3/22/18, 11:52 PM
#4

Men prickarna kommer alltså om du INTE rakar alls? Eller om du rakar efter ett längre uppehåll? *Trött Lonaa som försöker tänka*☆


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Aleya
3/23/18, 1:23 AM
#5

Ett tips är att undvika lägga upp bilder på sitt kön på internet. Andra är att du tar och gör uppehåll i din rakning och låter huden vila ett ordentligt tag. Hurdan gör säkert detta för att det blir irriterad för att håret börjar växa tillbaka.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anonym783
3/23/18, 5:49 AM
#6

vill inte vara jobbig men hade du kanske kunnat sätta ett (x) eller något på tråden så att man är beredd eller så? för övrigt vet jag inte hur jag kan hjälpa tyvärr

Hakuna Matata.

Annons:
vendelay
3/23/18, 6:31 AM
#7

#6 Beredd på vad? Hud? Röda prickar? 🤔

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Katti
3/23/18, 6:58 AM
#8

Jag ser då inget kön på den bilden! Men vad hande du väntat dig för bild, med den rubriken Anonym 783 😎?

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Aleya
3/23/18, 8:27 AM
#9

#8 det är ju TS venusberg du ser på bilden. Om inte det är ett kön så vet jag inte vad som är kön. Men jag tycker inte att det är lämpligt att kasta upp en bild på sitt venusberg på en öppen sida.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Hejsvejsbanan
4/18/18, 2:20 AM
#10

Det är inte rakfinnar eftersom det kommer när håret är längre och när jag inte har rakat mig på 2/3 veckor. Jag rakar även bara medhårs då det känns äckligt åt andra hållet😂 Men låt folk se mitt venusbärg så vitt jag vet har NÄSTAN ALLA KVINNOR DET. kan tillochmed dölja sig en kuk neråt? Det ser int ni och vet inte ni? :D

Upp till toppen
Annons: