Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1555 ggr
Anonym
Anonym
2018-03-18 15:57

Han får erektion vid enbart kramar?..

Ja, som rubriken säger. Min pojkvän får erektion så väldigt enkelt. Det kan räcka med att kramas, en snabb kyss, att jag har handen på hans ben eller liknande. I början av vårt förhållande tyckte jag att det var lite gulligt/mysigt, men nu efter ett tag ihop känns det som att det blir lite överdrivet. Jag vill inte på något sätt ställa krav eller göra honom obekväm, i och med att jag vet att det kan vara svårt att styra, så jag känner väl mest bara att jag vill skriva av mig. Jag vill ju liksom kunna mysa med honom eller kolla på en film utan att behöva känna att han vill ha mer. För att tilläga så är vårt sexliv bra, tycker vi båda.

Annons:
[134643]
2018-03-18 17:43
#1

Ni måste väl inte ha sex bara för att han har stånd? Han kan ju inte direkt hjälpa att hans kropp reagerar på er närhet, det behöver heller inte betyda att han alltid vill ha mer.

Anonym
Anonym
2018-03-20 02:00
#2

Samma sak hos min pojkvän. Inte riktigt lika känslig kanske, men det krävs inte särskilt mycket. Till det hör att jag har väldigt låg sexdrift medans han vill ha ganska mycket sex. Ibland kan han "gnälla"/"tjata" lite (alltså han försöker inte tvinga eller så men säger typ "men du vill ju aaaldrig ha sex :( :( " mer skämtsamt), vilket jag stör mig en del på. Och detta hjälper ju inte precis den situationen. 

Men det är nog bara så att vissa är känsligare än andra och de kan inte hjälpa det. Det är nog inte så kul för honom heller att få stånd så lätt. Det är nog bara att låta det vara tror jag.

cissi_1993
2018-03-22 21:15
#3

får man fråga hur gamla dom är? min kille var lika dan när vi träffades (16år) men nu vid 25år är detta inte ett problem längre :)

Granja Del Toro
2018-03-22 22:02
#4

Min kille behöver bara lite små tease innan han blir eggad och han är 40 pluss…hihi Han tycker det är lite pinsamt om han sitter med sina vänner och blir äggad bara av lite tease från mig, fast han inte ser mig, som när han pratar med mig i telefon… hihihi. Men kom igen, bättre är väl att de lätt får stånd än om de skulle vara impotent, så int skall vi klaga na…😂 Men som de säger, de brukar lugna ner sig med tiden👍

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Gaara
2018-04-26 19:41
#5

Min kille kan också få stånd av sånt men det betyder inte att han vill ligga för det. X)

Upp till toppen
Annons: