Annons:
Etikettkillsnack
Läst 3186 ggr
[mela123]
3/15/18, 12:17 AM

ni som dejtade innan ni blev ihop hur många dejter

ni som dejtade innan ni blev ihop, hur många dejter tog det innan ni började känna för varandra /bestämde sig ni var ett par?

Annons:
[Devya]
3/15/18, 8:10 AM
#1

Jag dejtade en kille i 3 månader innan jag insåg att han var inget för mig. Hur många gånger vi sågs vet jag inte men minst en gång i veckan. Vi dejtade då officiellt eftersom vi kände inte varandra men var nyfikna. Vi var dock aldrig intima med varandra eftersom jag endast är intim med någon om jag är i ett förhållande Jag dejtade min nuvarande man i ungefär ett år innan vi bestämde för att bli ihop officiellt. Med mitt ex så blev vi ihop direkt över nätet innan vi ens hade träffats. Då dejtade vi aldrig ens

SuperLimm
3/15/18, 11:00 AM
#2

Vi umgicks väl i en månad iaf innan vi insåg att vi börjat få känslor för varandra (och att de var besvarade). Sen träffades vi några veckor till innan vi officiellt blev ett par. Men vi umgicks som vänner först då ingen av oss egentligen tänkt inleda något förhållande.

Mvh Linn

[Tuulikki]
3/15/18, 4:08 PM
#3

Vi hade känt varann i 7 månader (gått i samma klass typ). När vi börjat "dejta" tog det lite mer än en månad innan vi kallade oss ett par🙂

powerade
3/17/18, 12:53 PM
#4

För mig och min pojkvän gick det fort. Träffades inte alls många gånger innan vi var mer eller mindre ett par. Tog väl ca 1 månad innan vi bestämde oss att göra det officiellt. Nu har vi varit tillsammans i 1.5år.

Zadeira
3/18/18, 2:47 PM
#5

Vi träffades första gången i  slutet av september. Sen fortsatte vi ses kanske 2-3 gånger i veckan fram till mitten av december när vi blev ett par på riktigt.

ks172
3/19/18, 2:07 PM
#6

Vi jobbade tillsammans i 2 år och sen började vi träffas, vi träffades i ca 5-6 månader innan det blev officiellt.


Annons:
Gaara
3/20/18, 12:43 PM
#7

Om du menar som i att börja prata via dejtingsite och träffas ute på t.ex resturang, fik osv så har jag tyvärr ingen erfarenhet av det.

Men t.ex jag och min fästman hade jobbat på samma företag i två år, gick på en after work där vi fann varandra men då vi bara trodde vi skulle vara bästa vänner eftersom vi båda hade partner. Vi fortsatte att umgås som bästa vänner och sågs dagligen på/efter jobb och blev officiella ca 4-5 månade senare. Men då hade ju alla sedan länge fattat att vi var ett par( Och bådas förhållanden hade avslutats långt innan det) så det kändes bara korkat i efterhand. XD Så egentligen tog det väl bara 2 och en halv månad. Men då träffades vi som sagt dagligen och den tiden vi inte umgicks face to face så smsade vi eller skrev till varandra på skype, så det var väldigt intensivt. Vi bodde på gångavstånd nämligen.

Granja Del Toro
3/22/18, 10:22 PM
#8

Jag såg min när han var och spelade indian musik, i stan efter sitt egentliga jobb här, när han var på möte. För oss sa det bara pang. När vå såg varandra var det som om vi känt varandra i eviget..

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

ks172
3/23/18, 4:44 PM
#9

#7 vi höll vårat förhållande hemligt på jobbet i en viss tid för att se att det kändes rätt. När vi väl berättade för alla så sa alla på jobbet, ja men det anade vi,  det var ingenting nytt….haha. Det var awkward xP


Fridaaaa
3/23/18, 5:33 PM
#10

En gång, sedan var vi tillsammans :)
Men kände varandra sedan tidigare då vi gick i samma klass.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Åsa S
3/24/18, 7:24 PM
#11

Träffade min man via happy pancake efter att ha mött riktiga knäppgökar där tog jag det lugnt och vi sågs några gånger ute på stan typ äta middag, gå på parkteater mm. Men rätt snart bara ca 2mån efter vi träffades började vi bo varannan vecka i varandras lägenhet och sedan några månader senare bodde vi i min lägenhet och bara ca 9mån efter att vi träffats gifte vi oss

Gaara
4/3/18, 9:32 AM
#12

#9 Hahaha! Kan säga att det var en jobbig tid för oss med för där vi jobbade så skvallrade folk väldigt mycket och ingen frågade oss om det. Däremot så gick de till min fästmans pappa och frågade honom… Han var nämligen lagerchef…. Kan ju säga att han var allt annat än glad över det här i dåläget och vi fick en lite dålig start på flera sätt jag och hans pappa, men efter dessa snart 4 år så är allt det där glömt. XD

ks172
4/5/18, 3:02 PM
#13

#12 Jag hörde skvaller bara efter 4-5 månader då vi var tillsammans. Det var svårt att inte jobba tillsammans men  det är just vilka blickar vi gav varandra som gjorde att  andra blev misstänksamma, och vi ville vara nära varandra. 
Det var lite pinsamt i eran situation xP 
Min sambos pappa är min f.d musiklärare och det var det första han sa till mig när jag träffade honom så det var inga problem xP
Men skvaller på jobbet är vanligt och det är alltid nån som är nyfiken.
Varför ville inte ni berätta direkt att ni var tillsammans?


Annons:
tk1971
4/6/18, 8:11 AM
#14

Mnjaa… vi kände nog att det klickade i stort sett direkt. Sen tog det ju ett tag innan vi hade bestämt oss "på riktigt". Och nu har vi varit ett par i 14,5 år. Oj, vad tiden bara har försvunnit : )

Gaara
4/26/18, 7:06 PM
#15

#13 Därför att vi precis gått ur varsitt 5 år långt förhållande och i alla fall hans föräldrar behövde tid för att komma över det. Hans pappa älskade verkligen hans ex så det tog lång tid för mig att bli accepterad av honom. Plus att vår tanke var att vi skulle vara singel ett tag men att när vi skulle skaffa partner igen så skulle det vara vi liksom. Vi hade bestämt att den dagen vi skulle räknas som officiellt tillsammans var den dagen den första snön föll där vi bodde. Vi hade dock inte räknat med att det skulle ta så lång tid som det gjorde. :P Vi firar inte den dagen längre eftersom den känns så löjlig då vi ju helt uppenbart blev tillsammans långt innan dess även om vi båda gärna ville försöka förneka det då. X) Men som sagt, det var mest av respekt till våra ex. Eller i alla fall till mitt då det var jag som gjorde slut med honom. Men men. :)

Upp till toppen
Annons: