Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1481 ggr
getflikkan
2018-03-11 21:58

skriva av mig

jag är så arg på mig själv.  

Jag har ett tag haft problem med att falla för ungefär varenda karl jag träffar och umgås en eller två gånger med.  Å nu började jag nyligen träffa en kille som jag redan innan visste inte skulle kunna bli något med. (13 års skillnad) Träffade honom mest för att jag var uttråkad och det ena ledde till det andra så att säga. Han sov över. Sen helgen efter for jag hem till honom (11mil enkel resa) å där bjöds det på middag med massor av ljus vid bordet, bubbelbad med ännu mer ljus och massa mys. Här började jag då tycka om honom, allt kändes så romantiskt? Nu i helgen träffades vi äntligen igen, massor av kramar och skratt och prat om allt mellan himmel och jord, dessutom spa där vi öppet kysstes framför så många andra personer. grejen är att jag nu är rädd eftersom jag fallit för honom och frågar honom om detta, och han anser oss vara kks. Såklart fattar jag ju det, eftersom vi är på så olika plan i livet, men allt det vi gjorde gav mig så fel vibbar. För mig är kk att bara ligga, inte visa oss offentligt "glada" i varandra. Men jag är bara så arg på mig själv, det är väll klart det är för bra för att vara sant. Känns som att jag blivit dumpad. Så arg för att jag aldrig lär mig. Det kryper i hela kroppen och vet inte var jag ska ta vägen. Jag är så jäkla konstig, speciellt för att jag aldrig lär mig att inte fortsätta gå på mina egna påhittade kärlekshistorier. Känner mig så ensam? 

hoppas inte att jag är den enda som blir såhär? Förlåt för rörigt inlägg, men behöver nog mest skriva av mig för att få rensa tankarna, när ingen annan orka lyssna på detta för sjuttioelfte gången.

Annons:
pyromanen
2018-03-12 19:13
#1

Testa lära känna någon långsamt, där du är tydlug från blrjan med att du söker npgot seröst och gå bara vidare till nakenheter om/när det helt tydligt finns ömsesigt intresse för att det ska bli något mer? Eller fortsätt träffa nuvarande om du kan leva med att det inte är något mer än lättsamt nöje utan löften eller förhoopningar.

Upp till toppen
Annons: