Annons:
Etikettvåld-mot-kvinnor
Läst 1598 ggr
Ikearåtta
2/21/18, 8:34 PM

Sålde mig

Sålde min kropp idag för första gången. 3000 för att låta en främling ha sex med mig. Han gjorde klart sin grej men märkte nog att jag försökte tänka att jag var någon annanstans för han ville inte träffas fler gånger. Känner mig helt tom.

Annons:
Aleya
2/21/18, 8:36 PM
#1

Får jag undra varför du sålde dig? Jag skulle rekommendera att ringa typ bris och prata av dig om detta. Och bäst är att undvika att göra om det. Du lär inte känna dig gladare eller rikare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Ikearåtta
2/21/18, 8:45 PM
#2

Behövde pengarna. Kände mig inte värd mer.

Lona
2/21/18, 9:49 PM
#3

Vännen (inte sagt nedlåtande utan med omtanke), jag tror att du behöver lite hjälp för att komma på rätt köl och börja trivas med dig själv och ditt liv. Det låter kanske väl klämkäckt men jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.
Kan du vända dig till Bris, din Ungdomsmottagning eller liknande? Om du går i skolan, finns det någon där som du har förtroende för och kan prata med?
Du behöver ju inte ta upp just detta direkt, jag misstänker att det ligger en del skit under ytan som du behöver hjälp med.
Du är värd något och **du förtjänar ett ok liv!🌺
**Jag vet inte riktigt vad som har hänt för att du har hamnat där du är idag, men det går att ändra.❤️
Ta hand om dig, kram!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Aleya
2/21/18, 10:17 PM
#4

#3 kom ihåg att du är värd mycket mer än 3000 kr. Och att låta andra utnyttja dig är inte okej. Jag kan bara hoppas att du aldrig mer gör det. För det kommer förstöra för dig så mycket. Inte bara hur du ser på dig själv, utan även kan det vara inkörsport till missbruk. Just för att du vill dämpa dina känslor gällande det som hänt. Så prata med någon som du litar på.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2/22/18, 5:01 AM
#5

Inte bra. Du kommer skada dig för livet. Du måste prata med någon redan imorgon. Du är värd så mycket, du måste bara få hjälp att förstå det.

Använde han kondom?

Hu gammal är du? Det finns ungdomsmottagningen, kvinnojourer och vårdcentraler. Ring dom.

Ikearåtta
2/22/18, 6:35 AM
#6

Ja det gjorde han. Jag är 17.

Annons:
[Devya]
2/22/18, 9:03 AM
#7

Du kommer bara att må sämre och sämre om du fortsätter på det där viset. Försök ta bättre hand om dig innan du hamnar in i något som du inte sen kan ta dig ut ur.

Snälla, ta hand om dig själv. <3

[SonjaG]
2/22/18, 10:21 AM
#8

Och tänk på att behovet av pengar sannolikt inte kommer att minska framöver. Vi behöver alla det för att kunna existera. Men som alla skriver här, det är en väldigt riskabel väg du valt. Lycka till med att hitta rätt hjälp.

Calcifer
2/22/18, 10:47 PM
#9

Som #8 säger så är ju risken väldigt hög att den ekonomiska instabiliteten fortsätter och du tvingas försätta dig i liknande situationer i framtiden också, vilket vore väldigt hemskt. Tyvärr kan det ju vara så att när man gjort det en gång, så tänker man "det var så enkelt, jag kan göra det igen", fastän det naturligtvis inte alls är enkelt egentligen då det tär otroligt på själen och ens mentala tillstånd. Du är utan tvekan värd så mycket bättre, och det säger jag helt utan att känna dig som människa. Ingen människas kropp och värdighet är värd så lite!

Jag hoppas du söker dig till rätt hjälp, och att du kan få ett stöd för att komma över detta. Döm inte dig själv för hårt dock, vi gör alla misstag, men försök få hjälp med att lära dig värdesätta dig själv och din kropp högre så det inte händer igen.

Du är ingen dålig människa pga detta, men det är inte värt det i längden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[[Lovemyselff]]
2/26/18, 6:35 PM
#10

Vad skulle du ha pengarna till?

Ta hand om dig själv,det finns bara en av dej och vi ska vara rädd om den🤗

Upp till toppen
Annons: