Annons:
Etikettsamlevnad
Läst 1227 ggr
Anonym
Anonym
1/29/18, 10:19 PM

Drömmer om att vara otrogen

Inser att rubriken kan misstolkas. Jag önskar alltså inte att vara otrogen, utan ibland när jag sover och drömmer så i drömmen är jag otrogen mot min man som är samma person i drömmen som i verkliga livet. Hänger ni med? I drömmen hatar jag att vara otrogen då jag verkligen älskar min man. Men samtidigt så ger dom andra männen mej nått som jag inte får i det verkliga livet. Sex, bra sex som jag och min man inte haft på länge. Han har en dålig självbild då han har lagt på sej några extra kilon som han har svårt att bli av med pga andra hälsobesvär. Jag är inte heller den smalaste, så blir svårt att få till nån annan ställning än missionären som han tycker blir tråkig. Jag tycker oxå det blir lite tråkigt men hellre det än inget sex alls. Vet inte riktigt var jag vill komma med detta.. älskar min man men vårt sexliv är inte längre vad det en gång var. Jag vill komma tillbaka till det. Vet inte varför jag drömmer att jag har sex med andra. Jag vill inte det, och jag hatar dom drömmarna men ändå ger dom mej nått. Reflekterar drömmarna nått undermedvetet eller är jag bara knäpp?

Annons:
[rumelle]
1/30/18, 5:41 AM
#1

Jag tror inte att du undermedvetet vill vara otrogen. Jag tror bara att din drömmar reflekterar din önskan om ett bättre sexliv tillsammans med din man. Men drömmar finner ofta konstiga sätt att uttrycka känslor.
Har ni pratat om det? Om ni båda önskar gå ner lite i vikt är det ju ett perfekt tillfälle att ta tag i det tillsammans. Det är både roligare och enklare om man är två med att peppa varandra. Sätt upp lite delmål att sträva efter tillsammans.
Jag är själv ingen person som gillar att träna men måste ändå erkänna att jag mår bättre av det och sexlusten ökar faktiskt om jag är mer aktiv i livet än när jag bara sitter i soffan och glor.

Upp till toppen
Annons: